Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szoveg[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.
}
COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szoveg[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.
}
COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
Most lehet hogy én hülyeséget írok, DE!
Most van a SendMessageToAll-t átírod SendClientMessageToAll-ra, vagy a mód elejére
#define SendMessageToAll SendClientMessageToAll
Ha hülyeséget írtam, akkor elnézést!
Most lehet hogy én hülyeséget írok, DE!
Most van a SendMessageToAll-t átírod SendClientMessageToAll-ra, vagy a mód elejére
#define SendMessageToAll SendClientMessageToAll
Ha hülyeséget írtam, akkor elnézést!
Hallod nagyon is igazad van igen! Csak én megszoktam hogy alapból definiálom a modokhoz amit leírtál, és már megszokásból írtam így.! :)
Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szoveg[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.
}
COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
2x irja nekem a chatben
Így :)
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
for(new i=0; i<MAX_ENTRY; i++)
{
// Ha üres, folytatjuk a ciklust
if(!Cenzuralt_Szo[0]) continue;
// Cenzúrázzuk a szót
Cenzura(text,Cenzuralt_Szo);
}
if(pInfo[playerid][pMute] == 1)
{
SCM(playerid, COLOR_RED, \"[sERVER MUTE]Némítva vagy nem beszélhetsz!\");
return 0;
}
pInfo[playerid][pSpam] += 1;
if(pInfo[playerid][pSpam] == 5)
{
new string[100];
format(string, sizeof(string), \"[sERVER MUTE] Némítva lettél Spam miatt.\");
SCM(playerid, COLOR_RED, string);
pInfo[playerid][pMute] = 1;
return 0;
}
if(pInfo[playerid][pSpam] == 4)
{
SCM(playerid, COLOR_RED, \"~Szerver~Fejezd be a spammolást különben némítva leszel!\");
return 0;
}
switch(xTestBusy)
{
case true:
{
if(!strcmp(xChars, text, false))
{
new
string[128],
pName[MAX_PLAYER_NAME]
;
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"« \\%s\\\" megnyerte a reakció tesztet. »\", pName);
SendClientMessageToAll(GREEN, string);
format(string, sizeof(string), \"« Kaptál $%d Dollárt + %d Pontot. »\", xCash, xScore);
SendClientMessage(playerid, GREEN, string);
GivePlayerMoney(playerid, xCash);
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore);
xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
xTestBusy = false;
}
}
}
new szoveg[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
return 0;
}
function xReactionProgress()
{
switch(xTestBusy)
{
case true:
{
new
string[128]
;
format(string, sizeof(string), \"« Senki sem nyerte meg a reakciótesztet. Következõ teszt %d perc mulva kezdõdik. »\", (TIME/60000));
SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
}
}
return 1;
}
function xReactionTest()
{
new
xLength = (random(8) + 2),
string[128]
;
xCash = (random(10000) + 20000);
xScore = (random(2)+1);
format(xChars, sizeof(xChars), \"\");
Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]);
format(string, sizeof(string), \"« Aki elõszõr beírja az %s az nyer $%d + %d pontot. »\", xChars, xCash, xScore);
SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
KillTimer(xReactionTimer);
xTestBusy = true;
SetTimer(\"xReactionProgress\", 30000, 0);
return 1;
}