Szeretném megtanulni ezeket mert fingom sincs mikezek :S
(playertopoint-ból szedtem ki)
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
meg a float függvénykönyvtár tulajdonságait, while cikklus mûködését
Jólene ha valaki írna ezekbõl egy leírást ::|
A PlayerToPointosnál annyi az egész, hogy ellenõrzi, a játékos közel van e az adott ponthoz. Minden koordinátánál lecsekkolja, bár elég hülye módszerrel (ezért van az IsPlayerInRangeOfPoint). Hogy megértsd, hogy mûködik -> matek.
A while ciklusnál addig fut le a tömb, amíg a feltétel igaz, példa:
new sajt;
while (sajt < 10) print(\"SAJT!!!\"), sajt++;
A while ciklusnál addig fut le a tömb, amíg a feltétel igaz, példa:
new sajt;
while (sajt < 10) print(\"SAJT!!!\"), sajt++;
Tehát akkor a \"Sajt\"ot 10x lefutatja ezáltal adva neki +10 értéket?
vagy ha a sajt értéke kisebb mint 10 (bár ez hülyeség mert azt if elágazásban is meglehetne csinálni)