GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: maark - 2010. augusztus 17. - 23:48:42

Cím: ajajj
Írta: maark - 2010. augusztus 17. - 23:48:42
Szeretném megtanulni ezeket mert fingom sincs mikezek :S
 
(playertopoint-ból szedtem ki) 
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))

 
meg a float függvénykönyvtár tulajdonságait, while cikklus mûködését
Jólene ha valaki írna ezekbõl egy leírást  ::|
Cím: ajajj
Írta: Iceaac - 2010. augusztus 18. - 10:59:51
A PlayerToPointosnál annyi az egész, hogy ellenõrzi, a játékos közel van e az adott ponthoz. Minden koordinátánál lecsekkolja, bár elég hülye módszerrel (ezért van az IsPlayerInRangeOfPoint). Hogy megértsd, hogy mûködik -> matek.
A while ciklusnál addig fut le a tömb, amíg a feltétel igaz, példa:
 
new sajt;
while (sajt < 10) print(\"SAJT!!!\"), sajt++;
Cím: ajajj
Írta: maark - 2010. augusztus 18. - 11:03:23
Idézetet írta: Iceaac date=1282121991\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2885\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A while ciklusnál addig fut le a tömb, amíg a feltétel igaz, példa:
 
new sajt;
while (sajt < 10) print(\"SAJT!!!\"), sajt++;

 

Tehát akkor a \"Sajt\"ot 10x lefutatja ezáltal adva neki +10 értéket?
vagy ha a sajt értéke kisebb mint 10 (bár ez hülyeség mert azt if elágazásban is meglehetne csinálni)
Cím: ajajj
Írta: Iceaac - 2010. augusztus 18. - 12:16:31
Nem. Amíg a feltétel igaz, (mint egy \'if elágazásban [ahogy te mondtad]\') addig fut le a tömb. A sajt értéke nulla, én addig lefuttatom a tömböt amíg nem lesz a sajt értéke legalább 10.