Hali megpróbáltam kiszedni a JunkButerből az anti airbraket mivel az a cleo-s airbraket/fly-t is érzékeli.
De nem nagyon akar össze jönni... :$
Kód:
#define Speed(%0,%1,%2,%3,%4) floatround(floatsqroot((%4)?(%0*%0+%1*%1+%2*%2)%0*%0+%1*%1))*%3*1.6)
#define MAX_JB_VARIABLES (60)
#define AIRBRAKE (0)
static
Variables[MAX_JB_VARIABLES];
static const DefaultVariables [MAX_JB_VARIABLES] =
{
150 //AIRBREAK
};
public OnGameModeInit()
{
SetTimer (\"AirBrakeCheck\", 337, true);
Variables = DefaultVariables;
return 1;
}
forward AirBrakeCheck();
public AirBrakeCheck()
{
ForEachPlayer(i)
{
new
t = GetTickCount (),
speed; // Speed in m/s
new
Float: pOldAirbrakePos[MAX_PLAYERS][3],
pLastAirbrakeCheck[MAX_PLAYERS],
pLastAirbrakeSpeed[MAX_PLAYERS];
speed = floatround ((GetPlayerDistanceFromPoint (i, pOldAirbrakePos[0], pOldAirbrakePos[1], pOldAirbrakePos[2]) / float (t - pLastAirbrakeCheck)) * 1000.0);
GetPlayerPos (i, pOldAirbrakePos[0], pOldAirbrakePos[1], pOldAirbrakePos[2]);
if (speed > Variables[AIRBRAKE] && pLastAirbrakeSpeed > Variables[AIRBRAKE])
{
SendClientMessage(i,-1,\"asd\");
}
pLastAirbrakeSpeed = speed;
pLastAirbrakeCheck = t;
}
return 1;
}
forward GetPlayerSpeed (playerid, get3d);
public GetPlayerSpeed (playerid, get3d)
{
new Float: x, Float: y, Float: z;
if (IsPlayerInAnyVehicle (playerid))
GetVehicleVelocity (GetPlayerVehicleID (playerid), x, y, z);
else
GetPlayerVelocity (playerid, x, y, z);
return Speed(x, y, z, 100.0, get3d);
}
JunkBuster 11-ből szedtem ki, sehogy nem jön össze..
Választ előre is köszi!!