Szerző Téma: Házrendszer Bug.  (Megtekintve 1134 alkalommal)

Nem elérhető Axe9

  • 131
    • Profil megtekintése
Házrendszer Bug.
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 17:25:52 »
0 Show voters
Sziasztok.
Kaptam ismerõsömtõl egy módot.
Enne ka módnak az a baja hogy van egy olyan parancs hogy /épít
Ezzel eddig semmi gond nincs lerakja a házat minden jó.
Csak mikor restartolom a szervert akkor nem maradnak meg a házak. :/
Valakinek ötlet?.
   if(strcmp(cmd, \"/épít\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 5 || Admin(playerid, 3))
{
       new ureshaz = UresHazKereses();
       if(ureshaz == -1)
       {
      format(string, sizeof(string), \"Max %d a megengedett ház!\", sizeof(HouseInfo));
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
      return 1;
   }
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /épít [JátékosID/NévRészlet] [interior id (1-4)]\");
      return 1;
   }
   new plo;
   plo = ReturnUser(tmp);
   if(PlayerInfo[plo][pPhousekey] > 255)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Az illetõnek már van háza!\");
      return 1;
   }
   new x_job[128];
   x_job = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(x_job))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /épít [JátékosID/NévRészlet] [interior id (1-4)]\");
      return 1;
   }
   new nev[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(plo, nev2, sizeof(nev2));
   if(strcmp(x_job,\"1\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 100000)
       {
          new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
         PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 271.884979;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = 306.631988;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 999.148437;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 100000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 2;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 100000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -100000);
         varoskassza += 100000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (100.000$)\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"2\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
       {
             new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 2233.6057;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = -1111.7039;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 1050.8828;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 150000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 5;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
         varoskassza += 150000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"3\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000)
       {
          new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 2214.8909;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = -1076.0967;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 1050.4844;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 200000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000);
         varoskassza += 200000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"4\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 250000)
       {
          new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 2324.419921;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = -1145.568359;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 1050.710083;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 250000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 12;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 250000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -250000);
         varoskassza += 250000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (250.000$)\");
      }
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy építész!\");
}
    return 1;
}

 
Itt a pwn kódja.
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 30. - 17:39:17 írta Axe9 »

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Házrendszer Bug.
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 30. - 21:34:03 »
0 Show voters
Milyen módból van?
LT / DT szaga van... Nem tévedek?

Nem elérhető Axe9

  • 131
    • Profil megtekintése
Házrendszer Bug.
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 01. - 07:56:03 »
0 Show voters
Nem tévedsz, ez egy DT editbõl van.

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Házrendszer Bug.
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 01. - 16:33:04 »
0 Show voters
Valószínûleg hiányzik a megfelelõ fájl a scriptfiles mappából.

Nem elérhető Axe9

  • 131
    • Profil megtekintése
Házrendszer Bug.
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 01. - 17:03:47 »
0 Show voters
Minden benne van ami kell. :/ Nem tudom mi a baj. le tudom rakni a házakat de szeróresi után eltûnnek. :/ Nem menti le de nem tudom mi miatt.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal