Hát õõ tulajdonképpen addig elmûvészkedtem magam ,hogy az induló helyre teszi az NPC-t, de nem mozdul hanem marad ezen a pozíción:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 10. - 20:07:46 )
Amúgy hát ha ez hasznos lehet:
Mód elején vannak ezek:
[pawn]#define RECORDING \"bus\"
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC játékos típusa, ha 1 autót vezet, ha 2 gyalogos
new MyFirstNPCVehicle;[/pawn]
OnPlayerSpawnál ez:
[pawn] if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if ( !strcmp ( npcname, \"Brandon_Brown\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
}
return 1;
}[/pawn]
OnGameModeInit -nél meg ezek:
[pawn] ConnectNPC ( \"Brandon_Brown\", \"bus\" );
MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 431, -2004.3531,-49.4314,35.1650,4.7601,0,0, 5000 );[/pawn]