GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 17:40:40

Cím: After put NPC
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 17:40:40
Lassan egy NPC szekciót fogok létrehozni  :laugh: :laugh:
Remélem utolsó...
Na szóval ez elõtt sikerült egy FS-be betenni az NPC-t de nem jelenítette meg. Most átraktam GM-be és jó volt minden meg is kaptam a 0 helyett az 1-es ID-t :)
Majd ezzel találkoztam:
Valami megoldást nem lehet rá találni? Mit ronthatok el?
\"sa-mp-022.png\"
A segítõkész válaszokat köszönöm!
Zotyabuszos
Cím: After put NPC
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 10. - 17:48:43
2-3 busz spawnol le egyszerre. Látom az NPC még nincs benne.
Cím: After put NPC
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 17:50:27
Nincs benne nametag (mármint a szerverbe)
És nem is látszik ha valaki beleül a buszba.
De a samp-server.exe meg jelzi ,hogy megvan.
Jah és a szeró R5-ös!
Cím: After put NPC
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 10. - 17:55:12
Ha jól látom, akkor a map közepére spawnolt le a busz. Az elõzõ segítségedben is láttam hogy a X:0.0, Y:0.0, Z:0.0-ra van megadva.
Az npcmodes mappában megvan adva a felvétel?
Cím: After put NPC
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 17:56:44
Az NPCMODES mappába van egy pwn
[pawn]#define RECORDING \"bus\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif[/pawn]
Records-ba megvan a bus.rec
Cím: After put NPC
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 10. - 18:02:17

#define RECORDING \"bus\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 1;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 1;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 1;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 1;
  }
#endif
Cím: After put NPC
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 19:38:31
Nem jó  :(  :\'(
Szétugrott a két busz és elgurult a .... pont oda  ;)
Cím: After put NPC
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 10. - 19:40:15
?
Ebbõl nem értettem semmit.
Cím: After put NPC
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 19:54:40
Hát õõ tulajdonképpen addig elmûvészkedtem magam ,hogy az induló helyre teszi az NPC-t, de nem mozdul hanem marad ezen a pozíción:
\"sa-mp-024.png\"

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 10. - 20:07:46 )

Amúgy hát ha ez hasznos lehet:
Mód elején vannak ezek:
[pawn]#define RECORDING \"bus\"
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC játékos típusa, ha 1 autót vezet, ha 2 gyalogos
new MyFirstNPCVehicle;[/pawn]
OnPlayerSpawnál ez:
[pawn]     if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
     {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"Brandon_Brown\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
}[/pawn]
OnGameModeInit -nél meg ezek:
[pawn]    ConnectNPC ( \"Brandon_Brown\", \"bus\" );
    MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 431, -2004.3531,-49.4314,35.1650,4.7601,0,0, 5000 );[/pawn]
Cím: After put NPC
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 10. - 20:31:37
Akkor a gamemodeban beírt szkript rendben. Csatlakozik, és a kocsiba is \"beül\".
Akkor az npcmodes mappában van probléma.
 

#define RECORDING \"bus\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc>
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
    StopRecordingPlayback ( );
}
Cím: After put NPC
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 20:36:39
Lehet ,hogy nem is én vagyok a hülye...
Beülök a buszba ami az NPC-é és kidob a busz ,hogy nem vagy tagja a szervezetnek és nincs pilóta jogsid....
Nem lehet ,hogy ez a baj?
Ha igen ezt nem lehet NPC-nél kiütni?
Cím: After put NPC
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 10. - 20:51:53
0.3b-ben még nem volt probléma, de 0.3c-n még nem néztem.
RemovePlayerFromVehicle funkció van a módban? És az NPC kiszáll?
Cím: After put NPC
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 20:55:09
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1315680713\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11378\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
0.3b-ben még nem volt probléma, de 0.3c-n még nem néztem.
RemovePlayerFromVehicle funkció van a módban? És az NPC kiszáll?
 
Van benne szinte minden ilyen jármûnél de most valszeg kiszedem.
Senkit nem kellett kiszedni a buszból mikor beszálltam tehát szvsz kidobja az NPC-t is buszból  :laugh:
Most néztem amúgy a logban ,hogy az NPC elhagyta a szervert  :o
Cím: After put NPC
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 10. - 20:57:55
if( IsPlayerNPC( playerid ) ) return 1;

 
?
Cím: After put NPC
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 21:20:22
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1315681075\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11378\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if( IsPlayerNPC( playerid ) ) return 1;

 
?
 
Nem mozog, egy helyben áll majd egyszer csak lecsatlakozik a szerverrõl  :(
Cím: After put NPC
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 10. - 21:32:07
Elég régóta nem foglalkozok NPC-kel.
 

if( !IsPlayerNPC( playerid ) )
{
      RemovePlayerFromVehicle( playerid );
}

 
Próbáld meg ezt.
Cím: After put NPC
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 10. - 21:42:12
Ez se...
Ez már egy vicc  :D :laugh: :-[
Amúgy amit leírtál annyira volt jó ,hogy minden autóból kidobált :S
Cím: After put NPC
Írta: bandita20 - 2011. szeptember 12. - 07:55:03
ha van regisztráció a szerveren akk azér nem csatlakozik az npc, nekem is ezvolt a gond de én hagytam is a fenébe
nekem is letette a buszt a helyére d npc ott állt a reg helyén
Cím: After put NPC
Írta: JackBronson - 2011. szeptember 12. - 12:18:55
Az onPlayerConnec-t alá ird ezt...
[pawn]if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;[/pawn]
És az onplayerSpawn alá ezt:
[pawn]if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
//Ide meg azt AMI CSAK AZ NPC-re VONATKOZIK!!!!
}[/pawn]