-
Lassan egy NPC szekciót fogok létrehozni :laugh: :laugh:
Remélem utolsó...
Na szóval ez elõtt sikerült egy FS-be betenni az NPC-t de nem jelenítette meg. Most átraktam GM-be és jó volt minden meg is kaptam a 0 helyett az 1-es ID-t :)
Majd ezzel találkoztam:
Valami megoldást nem lehet rá találni? Mit ronthatok el?

A segítõkész válaszokat köszönöm!
Zotyabuszos
-
2-3 busz spawnol le egyszerre. Látom az NPC még nincs benne.
-
Nincs benne nametag (mármint a szerverbe)
És nem is látszik ha valaki beleül a buszba.
De a samp-server.exe meg jelzi ,hogy megvan.
Jah és a szeró R5-ös!
-
Ha jól látom, akkor a map közepére spawnolt le a busz. Az elõzõ segítségedben is láttam hogy a X:0.0, Y:0.0, Z:0.0-ra van megadva.
Az npcmodes mappában megvan adva a felvétel?
-
Az NPCMODES mappába van egy pwn
[pawn]#define RECORDING \"bus\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif[/pawn]
Records-ba megvan a bus.rec
-
#define RECORDING \"bus\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 1;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 1;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 1;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 1;
}
#endif
-
Nem jó :( :\'(
Szétugrott a két busz és elgurult a .... pont oda ;)
-
?
Ebbõl nem értettem semmit.
-
Hát õõ tulajdonképpen addig elmûvészkedtem magam ,hogy az induló helyre teszi az NPC-t, de nem mozdul hanem marad ezen a pozíción:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 10. - 20:07:46 )
Amúgy hát ha ez hasznos lehet:
Mód elején vannak ezek:
[pawn]#define RECORDING \"bus\"
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC játékos típusa, ha 1 autót vezet, ha 2 gyalogos
new MyFirstNPCVehicle;[/pawn]
OnPlayerSpawnál ez:
[pawn] if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if ( !strcmp ( npcname, \"Brandon_Brown\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
}
return 1;
}[/pawn]
OnGameModeInit -nél meg ezek:
[pawn] ConnectNPC ( \"Brandon_Brown\", \"bus\" );
MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 431, -2004.3531,-49.4314,35.1650,4.7601,0,0, 5000 );[/pawn]
-
Akkor a gamemodeban beírt szkript rendben. Csatlakozik, és a kocsiba is \"beül\".
Akkor az npcmodes mappában van probléma.
#define RECORDING \"bus\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc>
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
}
-
Lehet ,hogy nem is én vagyok a hülye...
Beülök a buszba ami az NPC-é és kidob a busz ,hogy nem vagy tagja a szervezetnek és nincs pilóta jogsid....
Nem lehet ,hogy ez a baj?
Ha igen ezt nem lehet NPC-nél kiütni?
-
0.3b-ben még nem volt probléma, de 0.3c-n még nem néztem.
RemovePlayerFromVehicle funkció van a módban? És az NPC kiszáll?
-
0.3b-ben még nem volt probléma, de 0.3c-n még nem néztem.
RemovePlayerFromVehicle funkció van a módban? És az NPC kiszáll?
Van benne szinte minden ilyen jármûnél de most valszeg kiszedem.
Senkit nem kellett kiszedni a buszból mikor beszálltam tehát szvsz kidobja az NPC-t is buszból :laugh:
Most néztem amúgy a logban ,hogy az NPC elhagyta a szervert :o
-
if( IsPlayerNPC( playerid ) ) return 1;
?
-
if( IsPlayerNPC( playerid ) ) return 1;
?
Nem mozog, egy helyben áll majd egyszer csak lecsatlakozik a szerverrõl :(
-
Elég régóta nem foglalkozok NPC-kel.
if( !IsPlayerNPC( playerid ) )
{
RemovePlayerFromVehicle( playerid );
}
Próbáld meg ezt.
-
Ez se...
Ez már egy vicc :D :laugh: :-[
Amúgy amit leírtál annyira volt jó ,hogy minden autóból kidobált :S
-
ha van regisztráció a szerveren akk azér nem csatlakozik az npc, nekem is ezvolt a gond de én hagytam is a fenébe
nekem is letette a buszt a helyére d npc ott állt a reg helyén
-
Az onPlayerConnec-t alá ird ezt...
[pawn]if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;[/pawn]
És az onplayerSpawn alá ezt:
[pawn]if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
//Ide meg azt AMI CSAK AZ NPC-re VONATKOZIK!!!!
}[/pawn]