Szerző Téma: Zónából kilépés  (Megtekintve 1289 alkalommal)

Zónából kilépés
« Dátum: 2014. július 03. - 11:32:47 »
0 Show voters
Ha létrehozok pl. Egy banda \"zónát\", a térképen is megjelenik ugye valamilyen színnel, azt hogyan tudnám megcsinálni, hogy ha abból kimegyünk pl. Elvegye a fegyverünket?
Az IsPlayerInRangeOfPoint-tal tudom, hogy meglehet csinálni, de ha nem pont a középpontban állok, kicsit hibás lehet. Van erre megoldás?
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 03. - 11:55:34 írta Flash »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Zónából kilépés
« Válasz #1 Dátum: 2014. július 03. - 12:11:08 »
0 Show voters
stock IsPlayerInZone( playerid, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy ) {
    new Float: fPos[ 3 ];
    GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
    if( fPos[ 0 ] < maxx && fPos[ 0 ] > minx && fPos[ 1 ] < maxy && fPos[ 1 ] > miny ) return true;
    return false;
}

Zónából kilépés
« Válasz #2 Dátum: 2014. július 03. - 14:16:22 »
0 Show voters
Magyarázatot kérhetnék hozzá? Ha nem túl nagy kérés. :D

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Zónából kilépés
« Válasz #3 Dátum: 2014. július 03. - 14:21:31 »
0 Show voters
Esetleg ajánlom a streameres zónák használatát, ugyanis ott van callback arra, hogy valaki be- illetve kilép a zónába/ból.

Zónából kilépés
« Válasz #4 Dátum: 2014. július 03. - 14:22:38 »
0 Show voters
Linket vagy valamit tudnál adni Dfoglaló?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Zónából kilépés
« Válasz #5 Dátum: 2014. július 03. - 14:32:44 »
0 Show voters
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865
 
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native GetDynamicPolygonPoints(areaid, Float:points[], maxlength = sizeof points);
native GetDynamicPolygonNumberPoints(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid, recheck = 0);
native IsPlayerInAnyDynamicArea(playerid, recheck = 0);
native IsAnyPlayerInDynamicArea(areaid, recheck = 0);
native IsAnyPlayerInAnyDynamicArea(recheck = 0);
native GetPlayerDynamicAreas(playerid, areas[], maxlength = sizeof areas);
native GetPlayerNumberDynamicAreas(playerid);
native IsPointInDynamicArea(areaid, Float:x, Float:y, Float:z);
native IsPointInAnyDynamicArea(Float:x, Float:y, Float:z);
native AttachDynamicAreaToObject(areaid, objectid, type = STREAMER_OBJECT_TYPE_DYNAMIC, playerid = INVALID_PLAYER_ID);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
[/quote]

Zónából kilépés
« Válasz #6 Dátum: 2014. július 03. - 20:18:34 »
0 Show voters
Esetleg egy példa munka nincs erre valahol?  ::|

Nem elérhető Blowy

  • 194
    • Profil megtekintése
Zónából kilépés
« Válasz #7 Dátum: 2014. július 03. - 21:53:52 »
0 Show voters

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Zónából kilépés
« Válasz #8 Dátum: 2014. július 31. - 11:17:32 »
0 Show voters
[mod]Témát zártam![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal