Szerző Téma: onplayerupdate incbe  (Megtekintve 568 alkalommal)

Nem elérhető Lana

onplayerupdate incbe
« Dátum: 2012. Augusztus 08. - 15:47:29 »
0 Show voters
Üdvözletem,
A gamemodom mellett van pár filterscriptem is, ezeket a filterscripteket semmiféleképpen nem akarom beleírni a gamemodebe, de mégis van egy dolog ami ott kellene hogy legyen a gamemodeba és az összes filterscriptbe is, mivel értékeket visznek át egyikbõl a másikba, semmiféleképpen nem birom ugyanazt csak átcopyzni az összesbe, tehát úgy döntöttem hogy írok egy includet ami nekem kell és csak hozzáadom a scriptjeim második sorába. Igazából itt kezdõdik a gond, hogy az .inc fájlomba valahogy kellene használnom az OnPlayerUpdate-t viszont az egyik módomba már definiálva van az így amikor compilézem errort ir ki. Ugye egyértelmû hogy:
 
error 021: symbol already defined: \"OnPlayerUpdate\"

 
errõl van szó.
Szerintem nem kell bemásolnom ide egyik kódomat se mert nem abba van a hiba szimplán ez lenne a kérdésem egy mondatba, hogy inc fájlba hogy lehet azt leprogramozni, hogy ha már létezik ez az OnPlayerUpdate akkor valahogy hozzáadja ezt a pár sort ami nekem kell.

onplayerupdate incbe
« Válasz #1 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 21:28:20 »
+1 Show voters
#if defined _my_included
#endinput
#endif
#define _my_included
static bool:my_OPU = false;
public
OnFilterScriptInit()
{
my_OPU = funcidx(\"my_OnPlayerUpdate\") != -1;
if(funcidx(\"my_OnFilterScriptInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"my_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
#undef OnFilterScriptInit
#else
#define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit my_OnFilterScriptInit
forward my_OnFilterScriptInit();
public
OnGameModeInit()
{
my_OPU = funcidx(\"my_OnPlayerUpdate\") != -1;
if (funcidx(\"my_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"my_OnGameModeInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
#undef OnGameModeInit
#else
#define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit my_OnGameModeInit
forward my_OnGameModeInit();
public
OnPlayerUpdate(playerid)
{
if (my_OPU)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
// -> Ide írd amit szeretnél:
 
// <-
return CallLocalFunction(\"my_OnPlayerUpdate\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerUpdate
#undef OnPlayerUpdate
#else
#define _ALS_OnPlayerUpdate
#endif
#define OnPlayerUpdate my_OnPlayerUpdate
forward my_OnPlayerUpdate(playerid);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal