[/quote][admin]Látszik, hogy rossz helyre nyitotta a témát. Nem kell tele offolni. Áthelyezem.[/admin] Naplózva
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)){PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");}else{SendClientMessage(playerid,szín,\"A google még ingyenes máskor használd, köszi!\");}
Újabban fizetõs a google? if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)){PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");}else{SendClientMessage(playerid,szín,\"A google még ingyenes máskor használd, köszi!\");} [/quote]Félig poén, de a komoly része nem lesz jó, ugyanis amíg a ponton belül van, újra és újra le fogja neki játszani. Érdemes egy változót bele tenni, hogy csak egyszer indítsa el, például: if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)){if(Bennevane == 0){PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");Bennevane = 1;}} Ha pedig nincs a közelében, akkor a chatre floodolná a dolgot, tehát így kéne megoldani: else{if(Bennevane == 1){SendClientMessage(playerid,szín,\"A google még ingyenes máskor használd, köszi!\");Bennevane = 0;}} Persze amit írtál, ott a lényeg remélhetõleg átjött a kérdezõ félnek.
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)){if(Bennevane == 0){PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");Bennevane = 1;}}
else{if(Bennevane == 1){SendClientMessage(playerid,szín,\"A google még ingyenes máskor használd, köszi!\");Bennevane = 0;}}
public OnPlayerSpawn(playerid){PlayAudioStreamForPlayer(playerid, range, x, y, z);return 1;}