new name[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; new ip[20]; new index; players++; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // Játékos neve GetPlayerIp(playerid, ip, 20); // Játékos IPje for (index = 0; index < GetMaxPlayers(); index++) { if (IsPlayerConnected(index)) // Ha a játékos csatlakozva van { if (IsPlayerAdmin(index)) // Ha a játékos admin { format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz. [iP: %s]\", name, ip); } else // Ha a játékos nem admin { format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz.\", name); } SendClientMessage(index, 0xDDDDDD96, string); // Üzenet megjelenítése SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"-*-*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Üdvözöllek a szerveren!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Ha bármi kérdésed van írj egy adminnak!\"); } }return 1;}
new name[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; new ip[20]; new index; players++; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // Játékos neve GetPlayerIp(playerid, ip, 20); // Játékos IPje if (IsPlayerConnected(playerid)) // Ha a játékos csatlakozva van { if(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i) { if (IsPlayerAdmin(i)) // Ha a játékos admin { format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz. [iP: %s]\", name, ip); } else // Ha a játékos nem admin { format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz.\", name); } SendClientMessage(i, 0xDDDDDD96, string); // Üzenet megjelenítése } SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"-*-*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Üdvözöllek a szerveren!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Ha bármi kérdésed van írj egy adminnak!\"); }return 1;}
if(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i)
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i)
public OnPlayerConnect(playerid){ new name[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; new ip[20]; players++; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // Játékos neve GetPlayerIp(playerid, ip, 20); // Játékos IPje if (IsPlayerConnected(playerid)) // Ha a játékos csatlakozva van { if(IsPlayerAdmin(playerid)) // Ha a játékos admin { format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz. [iP: %s]\", name, ip); SendClientMessageToAll( 0xDDDDDD96, string); } else // Ha a játékos nem admin { format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz.\", name); SendClientMessageToAll( 0xDDDDDD96, string); } // Üzenet megjelenítése SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"-*-*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Üdvözöllek a szerveren!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Ha bármi kérdésed van írj egy adminnak!\"); } return 1; }
Enis megprobaltam megcsinalni csak egy kicsit atalakiotttam nembiztos hogy jo. public OnPlayerConnect(playerid){ new name[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; new ip[20]; players++; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // Játékos neve GetPlayerIp(playerid, ip, 20); // Játékos IPje if (IsPlayerConnected(playerid)) // Ha a játékos csatlakozva van { if(IsPlayerAdmin(playerid)) // Ha a játékos admin { format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz. [iP: %s]\", name, ip); SendClientMessageToAll( 0xDDDDDD96, string); } else // Ha a játékos nem admin { format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz.\", name); SendClientMessageToAll( 0xDDDDDD96, string); } // Üzenet megjelenítése SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"-*-*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Üdvözöllek a szerveren!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Ha bármi kérdésed van írj egy adminnak!\"); } return 1; } De amugy ez minek kell oda? for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i)Szerintem egyszerubb a SendClientMessageToAll
De a rendes kodnal is ugyvolt amit te javitotal ki hogy elkuldi az ipjet,es amugy nemirja ki az ipj-et mert %s az szoveg ha jol tudom es a %d kell.
new ip[20];