GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Bazsi - 2012. február 24. - 17:22:58
-
Hát szóval az a helyzet, hogy csináltam egy adminrendszert, minden mûködik, azon kívül, hogy ha 1-tõl felfelé lévõ id-t írok, akkor azt 0-nak veszi, nem tudjátok, mi lehet a baj?
A másik kérdésem az, hogy hogyan lehet olyat, hogy pl: /kick és ide id-t vagy nevet lehessen...
Kick parancs:
[pawn]CMD:kick(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)||dini_Int(PlayerFile(playerid),\"Admin\")>0)
{
new id;
new indok[128];
if(sscanf(params,\"us[128]\",id, indok)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Használat: /kick [id] [oka]\");
{
new string[128];
format(string, sizeof(string),\"%s ki lett rúgva %s által. Oka: %s\",GetPlayerNameEx(id), GetPlayerNameEx(playerid), indok);
SendClientMessageToAll(piros,string);
new iduzenet[128];
format(iduzenet,sizeof(iduzenet),\"%s kirúgott téged a szerverrõl. Oka: %s\", GetPlayerNameEx(playerid), indok);
SendClientMessage(id,piros,iduzenet);
Kick(id);
}
}
else SendClientMessage(playerid,piros,\"Nem vagy admin!\");
return 1;
}[/pawn]
A GetPlayerNameEx stock, hogy mûködjön:
[pawn]stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
return name;
}[/pawn]
-
[pawn]if(sscanf(params,\"us[128]\",id, indok)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Használat: /kick [id] [oka]\");[/pawn]
szerintem azt \"u\"-t írd át \"i\"-re.
-
Hát már próbáltam átírni másra, de nem ment, mondjuk talán i-vel még nem próbáltam, mindjárt kipróbálom :D ment a plusz azért
-
Az u az úgy jó ahogy van.
Frissítsd az sscanf-t,és megoldódik a probléma.
-
Megy, köszönöm, még az lenne a kérdésem, hogy npc-vel hogy lehet azt, hogy csak akkor csatlakozzon, ha pl beírok egy parancsot?
-
[pawn]
#include zcmd
CMD:npc(playerid)
{
ConnectNPC(\"[bOT]Pilot\",\"pilot\");
return 1;
}
[/pawn]
-
Köszönöm, elõbb valamiért hibát írt ki, ezért nem is ment, de most jó :D köszönöm, zárok