Szerző Téma: Admin kocsik  (Megtekintve 765 alkalommal)

Admin kocsik
« Dátum: 2012. szeptember 02. - 21:43:38 »
0 Show voters
\'Estét, az lenne a kérdésem, hogy mi lehet ebben a kódban a hiba? A szöveget kiírja, hogy \'nem vagy rendõr így nincs kulcsod...\' de nem száll ki a kocsiból, ugyanúgy vezetheti õket egy sima civil.
Köszönöm!
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)
{
        new CAR;
CAR = GetVehicleModel(vehicleid);
if(CAR == 425 || CAR == 427 || CAR == 432 || CAR == 433 || CAR == 447 || CAR == 470 || CAR == 490 || CAR == 497 || CAR == 520 || CAR == 523 || CAR == 528 || CAR == 548 || CAR == 596 || CAR == 597 || CAR == 598 || CAR == 599 || CAR == 601)
{
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A kocsi készen áll a járõrözéshez.\");
}
else
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_EXIT_VEHICLE);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nem vagy rendõr így nincs kulcsod a jármûhöz!\");
return 1;
}
        return 0;
}

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Admin kocsik
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 02. - 21:55:59 »
0 Show voters
az else után nem kéne tök véletlen egy { ? :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Admin kocsik
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 02. - 21:58:09 »
0 Show voters
Amikor az enter vehicle lefut akkor a játékos még nincs a jármûben. Az enter vehicle akkor fut le mikor a játékos a jármûbe megpróbál beszállni nem pedig ténylegesen beszáll.
Érdemes lenne ClearAnimations függvénnyel visszatérni.

Admin kocsik
« Válasz #3 Dátum: 2012. szeptember 02. - 22:52:13 »
0 Show voters
Az OnPlayerStateChange alá tedd, az OnPlayerEnterVehicle kijátszható.
 
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) // vezetõ vagy utas

Admin kocsik
« Válasz #4 Dátum: 2012. szeptember 03. - 11:00:09 »
0 Show voters
Belehelyeztem az új publicot, + elrendeztem kicsit a sorokat, de nem jó. Semmi szöveget nem ír se adminnak se civilnek, és nem dobja ki kocsiból se a civilt. Se error se warn, még se jó...
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new CAR = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
if(CAR == 425 || CAR == 427 || CAR == 432 || CAR == 433 || CAR == 447 || CAR == 470 || CAR == 490 || CAR == 497 || CAR == 520 || CAR == 523 || CAR == 528 || CAR == 548 || CAR == 596 || CAR == 597 || CAR == 598 || CAR == 599 || CAR == 601)
{
   if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 1)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres jármû indítás, jó munkát!\");
    }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nem vagy rendõr így nincs kulcsod a jármûhöz!\");
      RemovePlayerFromVehicle(playerid); 
   }
}
}
return 1;
}

 
Még egy haver mondta, hogy ha kicserélem a new CAR = GetPlayerVehicleID(playerid); -t   erre  --->  GetVehicleModelID(GetPlayerVehicleId(playerid)); akkor jónak kellene lenni, de olyankor meg error-t ír: 
undefined symbol \"GetVehicleModelID\"
undefined symbol \"GetPlayerVehicleId\"
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 03. - 11:05:47 írta Bloodest44 »

Admin kocsik
« Válasz #5 Dátum: 2012. szeptember 03. - 12:49:39 »
0 Show voters
GetVehicleModel( GetPlayerVehicleID(playerid) );

Admin kocsik
« Válasz #6 Dátum: 2012. szeptember 03. - 14:08:18 »
0 Show voters
Hmm, kösz TayLoR! Most már mûködik is.  :hmmm:
Kösz mindenkinek!!!    ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal