GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: capriii - 2013. július 05. - 08:51:54

Cím: AddStaticVehicle.
Írta: capriii - 2013. július 05. - 08:51:54
Sziasztok.PPC_Trucking modot használok és ha GamemodeInit.inc-be rakom a kocsikat bebuggol a mmod.Hogy lehet ezt megcsinálni hogy ha a modba berakom hogy pl:AddStaticVehicle(515,-2354.0042,-1525.1495,485.4679,222.3576,6,3); //
Akkor legyen benne benzin??Elõre is köszi
Cím: AddStaticVehicle.
Írta: ZyZu. - 2013. július 05. - 10:41:56
Szia külön include van hozzá amelyikben a jármûveket tárolya ezt oda kell illeszteni mindegyiket egyessével.. elég nagy munka de ha szeretnél egy jó szervert meg lehet.
Cím: AddStaticVehicle.
Írta: capriii - 2013. július 05. - 17:29:29
Stia.pontosan meik include mert itt van egy igen ami azokat IS tárolja de ha abba irom bele akkor annyi warning ahány kocsi.
Cím: AddStaticVehicle.
Írta: halaloszto100 - 2013. július 05. - 21:32:44
PPC_GameModeInit
Ne csodálkozz, hogy annyi warning amennyi kocsi mivel nem úgy kell.
így kell warning nélkül:
 
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceLSPD, 1555.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Car LSPD

 
VehiclePoliceLSPD=jármû neve ami a defines incbe van definiálva.
1555.0=x koordináta
-1710.75=y koordináta
6.0=z koordináta
0=forgási szög
random(126)=jármû 1. színe
random(126)=jármû 2.színe
600=respawnolási idõ
Cím: AddStaticVehicle.
Írta: capriii - 2013. július 06. - 07:39:57
Köszi :D