Üdv!
Valaki nem tudja, miért nem játszódik le ez?
public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
new weaponname[24];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
format(string, sizeof(string), \"%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable
{
new Float:health;
GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health
SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health
}
return 1;
}
így hozom létre az aktort
CMD:actor(playerid,params[])
{
new Float:pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0);
SetActorVirtualWorld(actor, 0);
SetActorInvulnerable(actor, 0);
SetActorHealth(actor, 100.0);
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500);
return 1;
}
new actor;
Sehol nincs semmi több réssze, és nem akar működni. Nincs error stb.. egyedül a damage része nem akar lefutni.
Nekem tökéletesen lefut ugyanez egy üres és egy nem üres móddal is, filterszkript formájában, biztos nincs semmi más?
Full üres módba raktam bele így ahogy van h tesztelgessem, valamint nem használok filtereket.
//inlcude
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
#include <streamer>
//define színkódok
#define feher 0xFFFFFFAA
//amiket amiket küldtem és ennyi...
a samp verzió meg a legfrissebb amit letöltöttem sa-mp.com (ról)
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
main()
{
}
public OnGameModeInit()
{
DisableInteriorEnterExits();
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public