public OnVehicleDeath(vehicleid){ for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) {new string[40]; format(string, sizeof(string), \"szöveg szöveg szöveg %i szöveg\", vehicleid);///azért írtam be a szöveget a valós tartalom helyett hogy megmaradjon egyedinek a tartalma SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(i), vehx, vehy, vehz);CreateDynamicObject(5001,vehx,vehy,vehz,0.0,0.0,0.0);///<-- ezzel van bajom!ennek az lenne a lényege hogyha a kocsi felrobban akkor a felrobbanás helyére crealja az objectetreturn 1;}return 1;}
public OnVehicleDeath(vehicleid){ new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz; GetVehiclePos(vehicleid, vehx, vehy, vehz); CreateDynamicObject(5001,vehx,vehy,vehz,0.0,0.0,0.0); return 1; } return 1;}
public OnVehicleDeath(vehicleid) { for(new i;i<MAX_VEHICLES;i++) { new string[40]; format(string, sizeof(string), \"szöveg szöveg szöveg %i szöveg\", vehicleid);///azért írtam be a szöveget a valós tartalom helyett hogy megmaradjon egyedinek a tartalma SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(i), vehx, vehy, vehz); CreateDynamicObject(5001,vehx,vehy,vehz,0.0,0.0,0.0);///<-- ezzel van bajom!ennek az lenne a lényege hogyha a kocsi felrobban akkor a felrobbanás helyére crealja az objectet return 1; } return 1; }