Szerző Téma: a_objects inc.  (Megtekintve 960 alkalommal)

Nem elérhető Zsox

  • 140
    • Profil megtekintése
a_objects inc.
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 18:20:10 »
0 Show voters
Nem tudja valaki, hogy ezek az include-ok mi célt szolgálnak?
#include <a_players>
#include <a_vehicles>
#include <a_objects>
Az a_objects kerülhet-e ütközésbe a streamerrel?

a_objects inc.
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 15. - 18:24:21 »
0 Show voters
Nem kerülhet.
Nyisd meg õket és megtudod mire valók, ajánlom ne módosítsd õket.
Alap samp funkciók vannak benne amiket használhatsz a módodban, pontosabban a meghatározásai, maga a lényegi része samp-server.exe vagy samp.dll fájlban található, legalábbis legtöbbje.

a_objects inc.
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 15. - 18:24:57 »
0 Show voters
Ezek alap SA:MP Függvénykünyvtárak. Csak natívokat tartalmaznak.
a_players - Játékos-funkciók (GetPlayerWeapon, stb..)
a_vehicles - Jármû Funkciók (RepairVehicle, stb..)
a_objects - -Objekt funkciók (CreateObject, stb)
De ezek bele vannak ágyazva az a_samp.inc-be.
És nem, nem kerülhet ütközésbe vele. (Nem egészen értelek, de sztem nem :))
E: Zsolesszka megelõzött :)

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
a_objects inc.
« Válasz #3 Dátum: 2011. augusztus 16. - 09:29:07 »
0 Show voters
Ezeket nem kell külön #include -zni, mert az <a_samp> betölti mindet. Egyébként a players = játékosokra vonatkozó függvényeket tartalmazza, a vehicles az autókra vonatkozó függvényeket, az object, meg az objectekét.
SetPlayerHealth (players)
SetVehicleHealth (vehicles)
MoveObject (objects)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal