Hogy te mi a szent istenrõl beszélsz édes dárga barátom: Red-Eye :shurg: :shurg:
Aha értem hogy gondolod csinálok neked egy példa scriptet és akkor szerintem érteni fogod
#include <a_samp>
//Lépések
//Defináljuk a gombokat
//Kiválasztjuk az egyik gombot ami szükséges és mondjuk ha a tab kell akkor a scriptbe \"KEY_TAB\"-ot fogod írni
//Szükséges a public OnPlayerKeyStateChange, és a IsPlayerInRangeOfPoint
//Megcsináljuk a dolgokat
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//
//====================GombLista======================//
//
#define KEY_TAB KEY_ACTION//Defináljuk a gombokat a könnyebb használhatüságért
#define KEY_C KEY_CROUCH
#define KEY_LMB KEY_FIRE
#define KEY_SPACE KEY_SPRINT
#define KEY_ENTER KEY_SECONDARY_ATTACK
#define KEY_LSHIFT KEY_JUMP
#define KEY_E KEY_LOOK_RIGHT
#define KEY_RMB KEY_HANDBRAKE
#define KEY_Q KEY_LOOK_LEFT
#define KEY_2 KEY_SUBMISSION
#define KEY_NUM1 KEY_LOOK_BEHIND
#define KEY_LALT KEY_WALK
#define NUM8 KEY_ANALOG_UP
#define NUM2 KEY_ANALOG_DOWN
#define NUM4 KEY_ANALOG_LEFT
#define NUM6 KEY_ANALOG_RIGHT
#define KEY_Y KEY_YES
#define KEY_N KEY_NO
#define KEY_H KEY_CTRL_BACK
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_TAB)//ha megnyomja a tab gombot a \"KEY_TAB\" helyére írd a gomblistából ami kell
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, x,y,z))//És az adott helyen van akkor történjen meg a lenti dolog
{
{
//Ide írd be hogy mi történjen ha megnyomja a gombot és az adott helyen is van
}
}
}
return 1;
}
Ha kérdeznéd miért definiáltam a gombokat az az oka hogy a \"KEY_SECONDARY_ATTACK\" helyett elég most már ha csak \"KEY_ENTER\" írsz be
Nem bírtam tesztelni nem otthon vagyok de ránézésre jó az x,y,z helyére írd a te kordinátádat