-
PlayerInfo[playerid][bedrogozva] = 0;
if(Rabol[playerid] != 0)
Rabol[playerid] = 0;
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
new sendername[32];
new planame[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame));
GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megölte %s.\", sendername, rag(planame,3));
if(Admin(i, 1)) SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, stringx);
ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Mentõ\",\"Szerencsés túlélõ vagy!\\nMiközben az úton fekve levegõért kiálltottál egy járokelõ hívta a 112\\nA mentõcsapatnak sikeresen sikerült az újraélesztésed\\nMost a kórházba vagy ahol 3 napja kómában feküdtél...\\nMáskor vigyázz jobban!\\nMaradandó Kár: Nincs\",\"Uhhhdejó\",\"Mázli\");
if(playerid != killerid) rk[killerid][playerid] = 601;
Fegyverelol[playerid] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 0)
{
PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 1)
{
PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 0;
PlayerInfo[playerid][Penz] += 1000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, 500);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Mivel van életbiztosításod így kaptál 500$-t!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx);
varoskassza -= 500;
Savevaroskassza();
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s biztosítás által kapott 500$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
}
SafeResetPlayerWeapons(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
PlayerInfo[playerid][Animban] = 0;
gyogyulas[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][eseg] = 100;
PlayerInfo[playerid][szomjas] = 100;
}
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
//new dmessage[128];
//new deathreason[20];
new playercash;
new victimteam;
new Float:px,Float:py,Float:pz;
new killerteam;
victimteam = gTeam[playerid];
killerteam = gTeam[killerid];
gPlayerSpawned[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvWeapon] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvAmmo] = 0;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
PlayerInfo[playerid][pLocal] = 255;
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
Hali itt ez a script amikor meghalok akkor visszadob a spawn választóba ezt akarnám/szeretném kiszedni
Köszi
-
gPlayerSpawned[playerid] = 0;
Ezt kommenteld ki, tehát:
// gPlayerSpawned[playerid] = 0;
És úgy próbáld meg (nem biztos, hogy sikerül).
-
ez a spawnézet
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 22:02:23 )
de kössz :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
-
PlayerInfo[playerid][bedrogozva] = 0;
if(Rabol[playerid] != 0)
Rabol[playerid] = 0;
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
new sendername[32];
new planame[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame));
GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megölte %s.\", sendername, rag(planame,3));
if(Admin(i, 1)) SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, stringx);
ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Mentõ\",\"Szerencsés túlélõ vagy!\\nMiközben az úton fekve levegõért kiálltottál egy járokelõ hívta a 112\\nA mentõcsapatnak sikeresen sikerült az újraélesztésed\\nMost a kórházba vagy ahol 3 napja kómában feküdtél...\\nMáskor vigyázz jobban!\\nMaradandó Kár: Nincs\",\"Uhhhdejó\",\"Mázli\");
if(playerid != killerid) rk[killerid][playerid] = 601;
Fegyverelol[playerid] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 0)
{
PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 1)
{
PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 0;
PlayerInfo[playerid][Penz] += 1000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, 500);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Mivel van életbiztosításod így kaptál 500$-t!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx);
varoskassza -= 500;
Savevaroskassza();
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s biztosítás által kapott 500$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
}
SafeResetPlayerWeapons(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
PlayerInfo[playerid][Animban] = 0;
gyogyulas[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][eseg] = 100;
PlayerInfo[playerid][szomjas] = 100;
}
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
//new dmessage[128];
//new deathreason[20];
new playercash;
new victimteam;
new Float:px,Float:py,Float:pz;
new killerteam;
victimteam = gTeam[playerid];
killerteam = gTeam[killerid];
gPlayerSpawned[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvWeapon] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvAmmo] = 0;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
PlayerInfo[playerid][pLocal] = 255;
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
Hali itt ez a script amikor meghalok akkor visszadob a spawn választóba ezt akarnám/szeretném kiszedni
Köszi
-
gPlayerSpawned[playerid] = 0;
Ezt kommenteld ki, tehát:
// gPlayerSpawned[playerid] = 0;
És úgy próbáld meg (nem biztos, hogy sikerül).
-
ez a spawnézet
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 22:02:23 )
de kössz :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: