Kód: [Kijelölés] PlayerInfo[playerid][bedrogozva] = 0; if(Rabol[playerid] != 0)Rabol[playerid] = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++){ new sendername[32]; new planame[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame)); GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megölte %s.\", sendername, rag(planame,3)); if(Admin(i, 1)) SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, stringx); ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Mentõ\",\"Szerencsés túlélõ vagy!\\nMiközben az úton fekve levegõért kiálltottál egy járokelõ hívta a 112\\nA mentõcsapatnak sikeresen sikerült az újraélesztésed\\nMost a kórházba vagy ahol 3 napja kómában feküdtél...\\nMáskor vigyázz jobban!\\nMaradandó Kár: Nincs\",\"Uhhhdejó\",\"Mázli\");if(playerid != killerid) rk[killerid][playerid] = 601; Fegyverelol[playerid] = 0; if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 0) { PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 1; } if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 1) { PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 0; PlayerInfo[playerid][Penz] += 1000; SafeGivePlayerMoney(playerid, 500); format(stringx, sizeof(stringx), \"Mivel van életbiztosításod így kaptál 500$-t!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx); varoskassza -= 500; Savevaroskassza(); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s biztosítás által kapott 500$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); } SafeResetPlayerWeapons(playerid); ResetPlayerWeapons(playerid); PlayerInfo[playerid][Animban] = 0;gyogyulas[playerid] = 0;PlayerInfo[playerid][eseg] = 100;PlayerInfo[playerid][szomjas] = 100;}new name[MAX_PLAYER_NAME];new string[256];//new dmessage[128];//new deathreason[20];new playercash;new victimteam;new Float:px,Float:py,Float:pz;new killerteam;victimteam = gTeam[playerid];killerteam = gTeam[killerid];gPlayerSpawned[playerid] = 0;PlayerInfo[playerid][pInvWeapon] = 0;PlayerInfo[playerid][pInvAmmo] = 0;GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));PlayerInfo[playerid][pLocal] = 255;GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
PlayerInfo[playerid][bedrogozva] = 0; if(Rabol[playerid] != 0)Rabol[playerid] = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++){ new sendername[32]; new planame[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame)); GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megölte %s.\", sendername, rag(planame,3)); if(Admin(i, 1)) SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, stringx); ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Mentõ\",\"Szerencsés túlélõ vagy!\\nMiközben az úton fekve levegõért kiálltottál egy járokelõ hívta a 112\\nA mentõcsapatnak sikeresen sikerült az újraélesztésed\\nMost a kórházba vagy ahol 3 napja kómában feküdtél...\\nMáskor vigyázz jobban!\\nMaradandó Kár: Nincs\",\"Uhhhdejó\",\"Mázli\");if(playerid != killerid) rk[killerid][playerid] = 601; Fegyverelol[playerid] = 0; if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 0) { PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 1; } if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 1) { PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 0; PlayerInfo[playerid][Penz] += 1000; SafeGivePlayerMoney(playerid, 500); format(stringx, sizeof(stringx), \"Mivel van életbiztosításod így kaptál 500$-t!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx); varoskassza -= 500; Savevaroskassza(); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s biztosítás által kapott 500$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); } SafeResetPlayerWeapons(playerid); ResetPlayerWeapons(playerid); PlayerInfo[playerid][Animban] = 0;gyogyulas[playerid] = 0;PlayerInfo[playerid][eseg] = 100;PlayerInfo[playerid][szomjas] = 100;}new name[MAX_PLAYER_NAME];new string[256];//new dmessage[128];//new deathreason[20];new playercash;new victimteam;new Float:px,Float:py,Float:pz;new killerteam;victimteam = gTeam[playerid];killerteam = gTeam[killerid];gPlayerSpawned[playerid] = 0;PlayerInfo[playerid][pInvWeapon] = 0;PlayerInfo[playerid][pInvAmmo] = 0;GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));PlayerInfo[playerid][pLocal] = 255;GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
gPlayerSpawned[playerid] = 0;
// gPlayerSpawned[playerid] = 0;