Sziasztok! Egy ProxDetectoros dologra lenne szükségem az eggyik scriptemhez! A lényege az lenne hogy amikor elmozdul az object akkor kiirja lilával annak aki a közelébe van az illetõnek aki felnyitja hogy: (Neve) felnyitotta a határ sorompóját! Ebben kérem a segitségeteket!
Eddig ennyire állok és nagyon jól megy!
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#define Piros 0xAA3333AA
#define Zold 0x33AA33AA
#define Lila 0x9900FFAA
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(968, -961.89941, 2709.5, 45.7, 0, 89.75, 96.993);
return 1;
}
#else
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(968, -961.89941, 2709.5, 45.7, 0, 89.75, 96.993);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/h-nyit\", true) == 0)
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Neve,MAX_PLAYER_NAME);
if(!strcmp(Neve,\"\" ) || !strcmp(Neve, \"\"))
{
MoveObject(kapu, -961.89941, 2709.5, 45.7,1,0.0000000,000.0000000,0.0000000);
new kijelentes[128], jNeve[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName(playerid, jNeve, MAX_PLAYER_NAME );
format(kijelentes, sizeof kijelentes, \"* %s felnyitotta a határ sorompóját!\",jNeve);
}
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs jogod felnyitni a sorompót!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/h-zar\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, -961.89941, 2709.5, 45.7,1,0, 89.75, 96.993);
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs jogod lezárni a sorompót!\");
return 1;
}
return 0;
}