format(filestr, sizeof(filestr, \"Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev);
new
File:playerfile = fopen(filestr, io_write);
if(playerfile)
{
format(filestr, sizeof filestr, \"Pénz=%d\", JatekosInfo[playerid][Penz]);
fwrite(playerfile, filestr);
format(filestr, sizeof filestr, \"Pont=%d\", GetPlayerScore(playerid));
fwrite(playerfile, filestr);
format(filestr, sizeof filestr, \"Munka=%d\", JatekosInfo[playerid][Munka]);
fwrite(playerfile, filestr);
format(filestr, sizeof(filestr, \"Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev);
new
File:playerfile = fopen(filestr, io_write);
if(playerfile)
{
format(filestr, sizeof filestr, \"Pénz=%d\\r\\nPont=%d\\r\\nMunka=%d\",
JatekosInfo[playerid][Penz],
GetPlayerScore(playerid),
JatekosInfo[playerid][Munka]);
fwrite(playerfile, filestr);
És hogy még jobban elvegyem a kedved a dini túlzott használatától.
A jelenlegi adatmentésed egyszeri alkalommal való lefutásakor, olyan 150 adatsort számoltam körülbelül ezt veszem alapul, tehát:
300 fájlmegnyitással
300 fájlbezárással
150 fájltörléssel
300 fájllétrehozással (150 .part és 150 eredeti kiterjesztéssel (ha jól láttam akkor .ini)
jár, és azt újból megemlítem hogy ez egyszeri lefutás alkalmával történik.
Ha ezt megtetézed egy idõzítõvel és egy 10 online játékossal.
Akkor egy perces ismétlõdéssel 10 játékos esetében, 10 darab regisztrációs fájl percenként
3000 fájlmegnyitással
3000 fájlbezárással
1500 fájltörléssel
3000 fájllétrehozással (1500 .part és 1500 .ini) jár, és ez csak a játékos adatai, és láttam ott valami jármû adatmentést is.
És akkor ha a fenti módszerre átírod (hagyományos módszer) szintén 10 játékos egy perces ismétlõdéssel számolva:
10 fájlmegnyitás
10 fájl újraírás
10 fájlbezárással jár percenként.