stock IsPlayerOnAVehicle(playerid,vehicleid)
{
new Float:pos[3];
GetVehiclePos(vehicleid,pos[0],pos[1],pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,pos[0],pos[1],pos[2]+3)) // A range \"1.0\" azt állíthatod, a +3 pedig a személyautóknak a teteje.
{
return true;
}
else return false;
}
stock IsPlayerOnAVehicle(playerid,vehicleid)
{
new Float:pos[3];
GetVehiclePos(vehicleid,pos[0],pos[1],pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,pos[0],pos[1],pos[2]+3)) // A range \"1.0\" azt állíthatod, a +3 pedig a személyautóknak a teteje.
{
return true;
}
else return false;
}
Áhá és ezt hogyan tudnám használni ? :D
stock IsPlayerOnAVehicle(playerid,vehicleid)
{
new Float:pos[3];
GetVehiclePos(vehicleid,pos[0],pos[1],pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,pos[0],pos[1],pos[2]+3)) // A range \"1.0\" azt állíthatod, a +3 pedig a személyautóknak a teteje.
{
return true;
}
else return false;
}
Áhá és ezt hogyan tudnám használni ? :D
[/quote]
stock IsPlayerOnAVehicle(playerid,vehicleid)
{
new Float:pos[3];
GetVehiclePos(vehicleid,pos[0],pos[1],pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,pos[0],pos[1],pos[2]+3)) // A range \"1.0\" azt állíthatod, a +3 pedig a személyautóknak a teteje.
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Éppen egy autó tetején utazol\") return true;
}
else return false;
}
//====================================================
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
IsPlayerOnAVehicle(playerid,kocsi);
return 1;
}
Azt hiszem így,de nem vagyok benne biztos