Szerző Téma: A jármû spawn pozíciójának módosítása.  (Megtekintve 649 alkalommal)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
A jármû spawn pozíciójának módosítása.
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 09:08:56 »
0 Show voters
Igen, egy olyan függvényre lenne szükségem, amivel állíthatom, a jármû a következõ spawnolási pozícióját..
Ezt én így gondoltam ki: SetVehicleRespawnPos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, virtualworld);
Sehol sem találok, még hasonló függvényt sem.
És persze a segítõkészektõl várnám a segítséget, elõre is köszönöm.

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
A jármû spawn pozíciójának módosítása.
« Válasz #1 Dátum: 2012. augusztus 11. - 09:32:57 »
0 Show voters
stock SetVehicleRespawnPos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, virtualworld)
{
    new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    AddStaticVehicle(model, x, y, z, a, random(127), random(127));
    SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, virtualworld);
}

 
Próbáld meg így, nem tudom, hogy jó-e mert se a pawnba se IG nem teszteltem.

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
A jármû spawn pozíciójának módosítása.
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 11. - 10:57:34 »
0 Show voters
Én még egy DestroyVehicle-t beletennék.
 

stock SetVehicleRespawnPos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, virtualworld)
{
        new model = GetVehicleModel(vehicleid);
        DestroyVehicle(vehicleid);
        AddStaticVehicle(model, x, y, z, a, random(127), random(127));
        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, virtualworld);
}

dexi

  • Vendég
A jármû spawn pozíciójának módosítása.
« Válasz #3 Dátum: 2012. augusztus 11. - 14:21:09 »
0 Show voters
AddStaticVehicle(Ex) jóltudom csak OnGameModeInit alatt használhtó.

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
A jármû spawn pozíciójának módosítása.
« Válasz #4 Dátum: 2012. augusztus 11. - 15:00:09 »
0 Show voters
Remek. köszi szépen

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal