GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Pedró - 2012. augusztus 11. - 09:08:56

Cím: A jármû spawn pozíciójának módosítása.
Írta: Pedró - 2012. augusztus 11. - 09:08:56
Igen, egy olyan függvényre lenne szükségem, amivel állíthatom, a jármû a következõ spawnolási pozícióját..
Ezt én így gondoltam ki: SetVehicleRespawnPos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, virtualworld);
Sehol sem találok, még hasonló függvényt sem.
És persze a segítõkészektõl várnám a segítséget, elõre is köszönöm.
Cím: A jármû spawn pozíciójának módosítása.
Írta: JBauer - 2012. augusztus 11. - 09:32:57
stock SetVehicleRespawnPos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, virtualworld)
{
    new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    AddStaticVehicle(model, x, y, z, a, random(127), random(127));
    SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, virtualworld);
}

 
Próbáld meg így, nem tudom, hogy jó-e mert se a pawnba se IG nem teszteltem.
Cím: A jármû spawn pozíciójának módosítása.
Írta: CANNONN - 2012. augusztus 11. - 10:57:34
Én még egy DestroyVehicle-t beletennék.
 

stock SetVehicleRespawnPos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, virtualworld)
{
        new model = GetVehicleModel(vehicleid);
        DestroyVehicle(vehicleid);
        AddStaticVehicle(model, x, y, z, a, random(127), random(127));
        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, virtualworld);
}
Cím: A jármû spawn pozíciójának módosítása.
Írta: dexi - 2012. augusztus 11. - 14:21:09
AddStaticVehicle(Ex) jóltudom csak OnGameModeInit alatt használhtó.
Cím: A jármû spawn pozíciójának módosítása.
Írta: Pedró - 2012. augusztus 11. - 15:00:09
Remek. köszi szépen