Szerző Téma: A halál után megváltozik a skin  (Megtekintve 737 alkalommal)

A halál után megváltozik a skin
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 12:42:40 »
0 Show voters
Szasztok! Van ez a skinválasztó:
 
CMD:skinvalasztas(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new skinid;
    if(sscanf(params, \"i\", skinid)) return SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Használat: {8cff00}/skinvalasztas [skin ID]\");
    {
        if(skinid <=299 && skinid >=0)
        {
            SetPlayerSkin(playerid, skinid);
            SendClientMessage(playerid, FEHER, \"SZERVER: {ff33ff}Sikeresen megváltoztattad a Skinedet!\");
        }
        else SendClientMessage(playerid, FEHER, \"SZERVER: {ff00ff}A Skin ID-nek 0 és 299 között kell lennie!\");
    }
}
else SendClientMessage(playerid, FEHER, \"SZERVER: {ff0000}A parancs használatához be kell jelentkezned!\");
return 1;
}

 
És mikor meghalok akkor átváltoztatja az alap skinre. Mit csináljak,hogy megmaradjon az a skin halál után is, amit kiválasztottam halál elõtt ezzel a paranccsal?
« Utoljára szerkesztve: 2014. szeptember 28. - 12:54:39 írta Flash »

A halál után megváltozik a skin
« Válasz #1 Dátum: 2014. szeptember 28. - 12:47:50 »
0 Show voters
Az OnPlayerDeath alá tedd be ezt, szerintem mennie kell :D
 
SetPlayerSkin(playerid,GetPlayerSkin(playerid));

A halál után megváltozik a skin
« Válasz #2 Dátum: 2014. szeptember 28. - 12:54:28 »
0 Show voters
Nem,ezt már próbáltam és ugyan azt csinálja vele

A halál után megváltozik a skin
« Válasz #3 Dátum: 2014. szeptember 28. - 13:13:30 »
0 Show voters
Skin id-t tedd globális változóvá,és abba tárold a skint.
És OnPlayerSpawnba állítsd a skint.

A halál után megváltozik a skin
« Válasz #4 Dátum: 2014. szeptember 28. - 13:29:40 »
0 Show voters
E lgyszi lernádkódként amit a gm-be kell betennem? Mert ezt így nem értem...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal