Szerző Téma: A halál után a fegyverek maradjanak meg  (Megtekintve 606 alkalommal)

A halál után a fegyverek maradjanak meg
« Dátum: 2012. július 07. - 19:19:01 »
0 Show voters
Azt hogyan lehet megoldani, hogy halál után a fegyverek maradjanak meg?
Elõre is köszönöm.

A halál után a fegyverek maradjanak meg
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 08. - 11:35:18 »
0 Show voters
new weapons[MAX_PLAYERS][13][2];
public OnPlayerSpawn(playerid) {
for(new i = 0; i < 13; i++) GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[playerid][0], weapons[playerid][1]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) {
for(new i = 0; i < 13; i++) GivePlayerWeapon(playerid, weapons[playerid][0], weapons[playerid][1]);
return 1;
}

A halál után a fegyverek maradjanak meg
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 08. - 12:10:47 »
0 Show voters
Nálam valamiért nem mûködik.
Az igazi, hogy OnPlayerSpawn már nálam sokminden van a pawno szerint jól raktam bele. :hmmm:
Fegyverboltan vettem pár fegyvert, és halál után nem volt meg egyik sem.
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 08. - 12:14:32 írta aprila44 »

A halál után a fegyverek maradjanak meg
« Válasz #3 Dátum: 2012. július 08. - 13:59:11 »
0 Show voters
Az a cink, hogy nem figyeltem.. >.>
Fordíítva írtam ki xD
 
new weapons[MAX_PLAYERS][13][2];
public OnPlayerSpawn(playerid) {
for(new i = 0; i < 13; i++) GivePlayerWeapon(playerid, weapons[playerid][0], weapons[playerid][1]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) {
for(new i = 0; i < 13; i++) GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[playerid][0], weapons[playerid][1]);
return 1;
}

A halál után a fegyverek maradjanak meg
« Válasz #4 Dátum: 2012. július 08. - 16:19:13 »
0 Show voters
Müködik! :D
Köszönöm, zárom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal