Sziasztok!!
Most egy olyan kérésem lenne, hogy a pawno nyelvét szeretném megtanulni 100%-osan!
Most felteszem, a kérdéseim mit nem tudok aki tud lehetőség szerint válaszoljon előre is köszönöm!
1. Amit nem tudok: // Eléggé bénán hangzik de erről nem találtam leírást:
- Hogyan kell azt megcsinálni, hogy egy bizonyos helyen spawnolás előtt (mint a grandlarc ban) kiadjon egy skin választót nekem pontosan ugy kellene
hogy, CJ háza előtt a kamera az ajtó felé néz a karakter pedig a lépcsön áll és a kamera felé néz ehhez 6 skin kellene!
Ez volt az 1. kérdésem!
2. Amit nem tudok: // Szerintem ez már mindenki számára kicsit bonyolultabb!
- Ha az iménti dolog megtörtént, akkor dobja a játékost egy megadott helyre!!
(15 lementett helyszínre bedobja a játékosokat, de senkit sem ugyan óda)
3. Amit nem tudok: // Ez is eléggé bonyolult (Gondolom én!)
Ha a 15 játékos valamelyike megtalálja (A pályán elrejtett bombát ha jol emlékszem 1552 körül van az idje) akkor az objectet törli, és a hátára veszi a táskabombát
igy: SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 363, 1, 0.300000, -0.14,0.2, 0.000000, 90, 359.5022,1,1,1);
Ez talán segítségetekre lehet:
#include <a_samp>
new BOMB[MAX_PLAYERS];
forward tRob();
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/bombafel\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 1, 1, 1))
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 363, 1, 0.300000, -0.14,0.2, 0.000000, 90, 359.5022,1,1,1);
BOMB[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid, -1, \"A bombát felvetted!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Itt nem tudsz bombát felvenni!\");
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/bombale\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 1, 1, 1))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
BOMB[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, -1, \"A bombát leraktad!\");
SetTimerEx(\"tRob\", 35000, false, \"i\", playerid);
CreateObject(371, 1, 1, 8, 1, 1, 1);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Itt nem tudsz bombát lerakni!\");
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/oda\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, 1, 1, 8);
}
return 0;
}
public tRob()
{
CreateExplosion(1,1,7, 7, 10.0);
SendClientMessageToAll(-1, \"A bomba felrobbant\");
DestroyObject(371);
}
Ha a játékos meghal, ott újra létrehozza az objectet ahol meghalt és csak akkor kapja meg újra, ha újra megtalálja immáron az ujj helyen!
Le lehet ezt tenni a /letesz paranccsal a földre (de csak 1 bizonyos helyen a spawnon olyan 7 méter eltéréssel) és ott a /hatastalanit paranccsal lehet hatástalanítani!
Ha senki sem hatástalanítja akkor 35mp múlva robbanjon fel!
A bombát a letétele és felrobbanása között nem lehet felvenni!
Ha felrobbant ugyan oda tegye vissza a bombát ahonnan a játékos először felvette 12mp késleltetéssel!
Ha hatástalanította akkor szintén ugyan oda tegye vissza a bombát ahonnan a játékos először felvette 12mp késleltetéssel!
4. //Nem kifejezetten script
valaki eltudná magyarázni a samp hoz a mysql társítását most egy házrendszerről lenne szó hogy is működik, mit kell csinálni neki??
5. //Mindenki számára lejátszon egy zenét
Azt hogyan kell megcsinálni hogy mindenki számára lejátszon egy hangot??
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT!!!!!!
:D ;) :)
1. Flash barátom scriptjével megtudod csinálni könnyen: https://sampforum.hu/index.php?topic=56988
2.
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
enum e_Spawns { s_Name[32], Float:s_x, Float:s_y, Float:s_z, Float:s_a }
new Spawns[][e_Spawns] = {
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0} // Akármennyi sor lehet itt, csak az a lényeg, hogy az utolsó sor után ne legyen vessző
};
public OnPlayerSpawn(playerid) {
new randomvalue = random(sizeof(Spawns));
SetPlayerPos(playerid, Spawns[randomvalue][s_x], Spawns[randomvalue][s_y], Spawns[randomvalue][s_z]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, Spawns[randomvalue][s_a]);
new string[144];
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen lespawnoltál a(z) %s nevű spwnhelyen!\", Spawns[randomvalue][s_Name]);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, string);
return 1;
}
5.
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:soundforall(playerid, params[]) {
if(strlen(params) < 10) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba! Használat: /soundforall [link]\");//azaz ha 10 karakternél kisebb szöveget ír be a parancs után, akkor az nem normális url, így hibaüzenettel tér vissza
PlayAudioStreamForAll(params);
new string[144];
GetPlayerName(playerid, string, 24);
format(string, sizeof(string), \"%s(%i) lejátszott mindenkinek egy url-t: %s\", string, playerid, params);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
return 1;
}
stock PlayAudioStreamForAll(audio_url[]) {
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
PlayAudioStreamForPlayer(i, audio_url);
}
}
}
3-4-t másra hagyom.
:D