new Float:health, ossz;GetPlayerHealth(playerid, health);ossz = floatround(health + osszegamennyitakarsz);if(ossz > 100)SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");
new Float:health, ossz;GetPlayerHealth(playerid, health);ossz = floatround(health + osszegamennyitakarsz);if(ossz > 100)SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");[/quote]ez csak egy példa volt tõle....íme paranccsal zcmd-sen: CMD:akhp(playerid,params[]){ new HP,ossz,Float:Health; GetPlayerHealth(playerid,Health);//lekérdezi ossz = floatround(Health + HP);//a parancsnál ami értéket megadsz azt hozzá adja lekérdezet hpdhoz if(sscanf(params, \"ud\", id, HP)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\"); SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeit /*if(ossz => 100) szerintem ez nagyon fölös, mert ezt máshol meg tod határozni amúgy is...SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");*/return 1;} ami nem kell sezd ki belõle...
CMD:akhp(playerid,params[]){ new HP,ossz,Float:Health; GetPlayerHealth(playerid,Health);//lekérdezi ossz = floatround(Health + HP);//a parancsnál ami értéket megadsz azt hozzá adja lekérdezet hpdhoz if(sscanf(params, \"ud\", id, HP)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\"); SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeit /*if(ossz => 100) szerintem ez nagyon fölös, mert ezt máshol meg tod határozni amúgy is...SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");*/return 1;}
Üdv! new Float:health, ossz;GetPlayerHealth(playerid, health);ossz = floatround(health + osszegamennyitakarsz);if(ossz > 100)SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");ez csak egy példa volt tõle....íme paranccsal zcmd-sen: CMD:akhp(playerid,params[]){ new HP,ossz,Float:Health; GetPlayerHealth(playerid,Health);//lekérdezi ossz = floatround(Health + HP);//a parancsnál ami értéket megadsz azt hozzá adja lekérdezet hpdhoz if(sscanf(params, \"ud\", id, HP)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\"); SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeit /*if(ossz => 100) szerintem ez nagyon fölös, mert ezt máshol meg tod határozni amúgy is...SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");*/return 1;} ami nem kell sezd ki belõle... [/quote]Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted. CMD:hp(playerid,params[]){newHP,id,ossz,Float:Health;GetPlayerHealth(playerid, Health);//lekérdeziif(sscanf(params, \"ud\", id, HP))return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\");if(!IsPlayerConnected(id))return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");ossz = floatround(Health + HP);if(ossz > 100)SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\");SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeitreturn 1;}
CMD:hp(playerid,params[]){newHP,id,ossz,Float:Health;GetPlayerHealth(playerid, Health);//lekérdeziif(sscanf(params, \"ud\", id, HP))return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\");if(!IsPlayerConnected(id))return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");ossz = floatround(Health + HP);if(ossz > 100)SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\");SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeitreturn 1;}
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.[/quote]Én ilyet a kérdésében nem látok.... de legyen, a kód mûködik mert teszteltem... és nem másolt csak lebutítottam nagyon a kódot, azért tûnhet másoltnak... a harmadik, csak egy példa volt, hogy hogyan is csinálhatja meg pl egy zcmds paranccsal, és még valami :laugh: fölös az ossz, mert ha mondjuk valami életadó helyet akar csinálni avgy valami tök mindegy mit, az a lényeg van ahol életet tölt akár azt a parancs nem akadájozná meg ne menjen 100 fölé még ha kérte is volna, nem úgy kell megoldani, hogy parancsban... Mindegy az a lényeg, hogy megértette...
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted. [/quote]Nem írtam ilyet, nekem az a lényeg, hogy ne engedje az illetõnek oda adni az életet, ha akár csak 1 el több is lenne(pl 90 nél adnék 11 életet és 100 a max) akkor maradjon az élete 90 en.
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.Én ilyet a kérdésében nem látok.... de legyen, a kód mûködik mert teszteltem... és nem másolt csak lebutítottam nagyon a kódot, azért tûnhet másoltnak... a harmadik, csak egy példa volt, hogy hogyan is csinálhatja meg pl egy zcmds paranccsal, és még valami :laugh: fölös az ossz, mert ha mondjuk valami életadó helyet akar csinálni avgy valami tök mindegy mit, az a lényeg van ahol életet tölt akár azt a parancs nem akadájozná meg ne menjen 100 fölé még ha kérte is volna, nem úgy kell megoldani, hogy parancsban... Mindegy az a lényeg, hogy megértette... [/quote]Nos a kód, amit te írtál alapból nem lett tesztelve, és nem is mûködne, hiszen az \"id\" változó nincsen létrehozva, amit a feldarabolásnál használsz, ergo már alapból error-t dobna ki. Sõt, a parancs létrehozásnál nem egyezik a parancs neve \"akhp\", a használatban leírttal \"hp\". A kérdésben pedig ott van benne, a \"Dupla hozzászólás egybefûzve\" szöveg alatt, hogy ha az élete nagyobb lesz mint 100, akkor írjon ki egy hiba üzenetet. Illetve ha a funkcióra gondolsz, hogy ne menjen 100 fölé, az is téves, hiszen jóval 100 fölé lehet vinni a játékos életét. Gondolj a \"god\" parancsra. Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted. [/quote]Nem írtam ilyet, nekem az a lényeg, hogy ne engedje az illetõnek oda adni az életet, ha akár csak 1 el több is lenne(pl 90 nél adnék 11 életet és 100 a max) akkor maradjon az élete 90 en. [/quote]Ha elolvasod mégegyszer rájössz, hogy azt írtam, hogy ha az illetõnek több HP-ja lesz a parancs által (tehát 100), akkor az életét nem fogja változtatni. (Amit a példádban bemutattál az pont érvényes a mondatomra: 90 + 11 = 101 | ,,ha az illetõnek több HPja lesz mint 100\").
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted. [/quote]Nem írtam ilyet, nekem az a lényeg, hogy ne engedje az illetõnek oda adni az életet, ha akár csak 1 el több is lenne(pl 90 nél adnék 11 életet és 100 a max) akkor maradjon az élete 90 en. [/quote]Ha elolvasod mégegyszer rájössz, hogy azt írtam, hogy ha az illetõnek több HP-ja lesz a parancs által (tehát 100), akkor az életét nem fogja változtatni. (Amit a példádban bemutattál az pont érvényes a mondatomra: 90 + 11 = 101 | ,,ha az illetõnek több HPja lesz mint 100\").