-
Hello, aki tudja mit jelentenek ezek és mi ezekre a megoldás kérem segítsen, köszönöm :)
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\RolePlayGaming\\gamemodes\\RolePlayGaming.pwn(1295) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\RolePlayGaming\\gamemodes\\RolePlayGaming.pwn(1305) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\RolePlayGaming\\gamemodes\\RolePlayGaming.pwn(1315) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\RolePlayGaming\\gamemodes\\RolePlayGaming.pwn(1328) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\RolePlayGaming\\gamemodes\\RolePlayGaming.pwn(3087) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
5 Warnings.
-
Nekem is van warningomde nem zavar de azért jólnne ha valaki nekem is segitene.
D:\\Gta\\GtaSaMp Server 2\\gamemodes\\xsz.pwn(8264) : warning 203: symbol is never used: \"spickup5\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
-
Azt hogy nem használod a spickup5-t. #Hamann
Zsoma: Ami \"\"-be van, az elotte valamilyen változót zavar.
-
hogy érted h valami zavarhatja?
Mit nézzek meg, hogy megtalálhassam a baját?
egyébként ez a hiba, vagyis erre mutat : new str[256]; . . .
-
Ez a változó már deklarálva van valahol, az is lehet,hogy include fájlban.
-
sikerült már csak egy maradt.
de ezt nemértem. ha azt kiveszem akkor errorok..
ittvan...
encrypt(pass[])
{
static charset[] = \"qwertyaQWERTYUIOPZXCVBNMLKJHGFDSAsdfghzxcvbnuiopjklm1324657809_\";
static css = 63;
new target[MAX_PASS_SIZE + 1];
new j = strlen(pass);
new sum = j;
new tmpp = 0;
new i;
[c=4[new mod;[/c] <-- ezt izéli hibának
for (i = 0; i < MAX_PASS_SIZE || i < j; i++)
{
mod = i % MAX_PASS_SIZE;
tmpp = (i >= j) ? charset[(7 * i) % css] : pass;
sum = (sum + chrfind(tmpp, charset) + 1) % css;
target[mod] = charset[(sum + target[mod]) % css];
}
target[MAX_PASS_SIZE] = \'\\0\';
return target;
}
szerk.: Megoldva ObeeRegard által :D nem new mod.. hanem modx .. köszi mégegyszer neki.
zárok.