Szerző Téma: 4 hiba  (Megtekintve 1749 alkalommal)

Nem elérhető GeGe88

  • 216
    • Profil megtekintése
4 hiba
« Dátum: 2009. november 17. - 16:28:58 »
0 Show voters
Üdv.
 
case 0: {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ LVPD~y~>~b~Police\", 2000, 6);
    }
    }
    switch(classid)
    {

 
és 4 errort ír:S
 
c:\\GERGO BIRODALMA\\SA-MP MODDING\\gamemodes\\RCM.pwn(384) : error 014: invalid statement; not in switch
c:\\GERGO\\SA-MP MODDING\\gamemodes\\RCM.pwn(384) : warning 215: expression has no effect
c:\\GERGO\\SA-MP MODDING\\gamemodes\\RCM.pwn(384) : error 001: expected token: \";\", but found \":\"
c:\\GERGO\\SA-MP MODDING\\gamemodes\\RCM.pwn(384) : error 029: invalid expression, assumed zero
c:\\GERGO\\SA-MP MODDING\\gamemodes\\RCM.pwn(384) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
mi lehet a iba? elore is köszi. GeGe

Knight

  • Vendég
4 hiba
« Válasz #1 Dátum: 2009. november 17. - 16:37:44 »
0 Show voters
case 0: {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ LVPD~y~>~b~Police\", 2000, 6);
    }
    }

 
Itt csak egy blokkot nyitottál meg és kettot zártál le.

Az egyik \"}\" jelet töröld ki, és jónak kell lennie.


Ha nem, másold be az egész scriptet és megnézem. :)

Nem elérhető GeGe88

  • 216
    • Profil megtekintése
4 hiba
« Válasz #2 Dátum: 2009. november 17. - 16:44:38 »
0 Show voters
case 0: {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ LVPD~y~>~b~Police\", 2000, 6);
    }
    switch(classid)
    {
    case 4: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 5: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 6: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 7: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 8: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 9: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 10: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 11: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 12: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 13: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 14: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 15: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 16: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 17: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 18: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 19: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 20: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 21: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 22: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 23: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    }

 
U.I. Köszi knight h idot szánsz rá:)

Knight

  • Vendég
4 hiba
« Válasz #3 Dátum: 2009. november 17. - 16:49:54 »
0 Show voters
Nincs mit. :)

De légyszíves az egész sriptet másold be, mert nem tudom, hogy mi van az elso case 0:{ fölött, mert az is számít valamit.


Meg, hogy én is megtudjam nézni a hibákat....

Nem elérhető GeGe88

  • 216
    • Profil megtekintése
4 hiba
« Válasz #4 Dátum: 2009. november 17. - 16:57:38 »
0 Show voters
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    new SkinID = GetPlayerSkin(playerid);
    if(SkinID == 280 || SkinID == 281 || SkinID == 282 || SkinID == 284)
    {
        if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0)
        {
        GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Csak Adminoknak!!\", 750, 3);
        return 1;
        }
}
    case 0: {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ LVPD~y~>~b~Police\", 2000, 6);
    }
    switch(classid)
    {
    case 4: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 5: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 6: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 7: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 8: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 9: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 10: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 11: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 12: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 13: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 14: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 15: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 16: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 17: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 18: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 19: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 20: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 21: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 22: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    case 23: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    switch(classid)
    {
    }

 
U.I. Mode-ba van nem script-be:S

Knight

  • Vendég
4 hiba
« Válasz #5 Dátum: 2009. november 17. - 17:08:54 »
0 Show voters
case 0: {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ LVPD~y~>~b~Police\", 2000, 6);

 
Ezt nem raktad \'switch\' szerkezetbe, ezért nem tudja, hogy mire vonatkozik, vagyis error.


Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
4 hiba
« Válasz #6 Dátum: 2009. november 17. - 17:31:07 »
0 Show voters
A switch utasítással nyisd meg a blokkot, ezért azt csak egyszer használd!
http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=2237.0
ZeRo

Knight

  • Vendég
4 hiba
« Válasz #7 Dátum: 2009. november 17. - 18:12:50 »
0 Show voters
Megcsináltam neked. :)

Remélem így képzelted el.


A lényeg, hogy a switch-el több elágazást is lehet csinálni, és te nem használtad ki ezt a lehetoséget.  ;)


Íme:

 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    new SkinID = GetPlayerSkin(playerid);
    if(SkinID == 280 || SkinID == 281 || SkinID == 282 || SkinID == 284)
    {
        if(IsPlayerAdmin(playerid) == 0)
        {
        GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Csak Adminoknak!!\", 750, 3);
        }
}
switch(classid)
    {
    case 0: {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ LVPD~y~>~b~Police\", 2000, 6);
    }
    case 1: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 2: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 3: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 4: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 5: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 6: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 7: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 8: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 9: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 10: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 11: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 12: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 13: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 14: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 15: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 16: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 17: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 18: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 19: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 20: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    return 1;
    }

Nem elérhető GeGe88

  • 216
    • Profil megtekintése
4 hiba
« Válasz #8 Dátum: 2009. november 17. - 18:52:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: Knight date=1258477970\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"167\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megcsináltam neked. :)

Remélem így képzelted el.


A lényeg, hogy a switch-el több elágazást is lehet csinálni, és te nem használtad ki ezt a lehetoséget.  ;)


Íme:

 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    new SkinID = GetPlayerSkin(playerid);
    if(SkinID == 280 || SkinID == 281 || SkinID == 282 || SkinID == 284)
    {
        if(IsPlayerAdmin(playerid) == 0)
        {
        GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Csak Adminoknak!!\", 750, 3);
        }
}
switch(classid)
    {
    case 0: {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ LVPD~y~>~b~Police\", 2000, 6);
    }
    case 1: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 2: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 3: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 4: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 5: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 6: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 7: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 8: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 9: {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 10: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 11: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 12: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 13: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 14: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 15: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 16: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 17: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 18: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 19: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    case 20: {
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~CIVIL\",2000,6);
    }
    }
    return 1;
    }

 

Köszi dee most meg a másikat zavarja be:S
SetPlayerPos(playerid, 2029.4147,1526.1724,10.8203);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2029.5216,1523.9297,10.8203);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2029.4147,1526.1724,10.8203);

 

c:\\GERGO BIRODALMA\\SA-MP MODDING\\gamemodes\\RCM.pwn(456) : error 021: symbol already defined: \"SetPlayerPos\"
c:\\GERGO BIRODALMA\\SA-MP MODDING\\gamemodes\\RCM.pwn(461) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Knight

  • Vendég
4 hiba
« Válasz #9 Dátum: 2009. november 17. - 18:57:13 »
0 Show voters
A new skinid fölé nyugodtan rakhatod:
 
SetPlayerPos(playerid, 2029.4147,1526.1724,10.8203);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2029.5216,1523.9297,10.8203);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2029.4147,1526.1724,10.8203);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal