GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kamionos - 2014. július 05. - 03:00:20

Cím: 3dtext rangok
Írta: kamionos - 2014. július 05. - 03:00:20
Sziasztok
Az hogyan kivitelezheto hogy pl van 49 pontom akkor 3dtextel irja fej felett hogy rang1. De ha mar elerem az 50 et automatikusan lefrissiti ea mar rang2.t ir...
De az lenne a legjobb hogy ha valaki irna egy konkret peldat...
Mert en onplayerupdate ala betettem egy igen pataki cuccost. Csak annak meg annyi a hibaja hogy belaggol az egesz szero
Helyesirasi hibakert bocs. Telefonrol vagyok
Cím: 3dtext rangok
Írta: ZyZu. - 2014. július 05. - 04:03:03
A legjobb megoldás ilyenkor egy SetTimerEx létrehozás.. Ha a játékos csatlakozik akkor egyszerûen elindítod neki és csinálsz egy publicot amivel lekérdezed a játékosnak a pontját.. majd frissíted a textdrawot. Nem kell minden 1 percben frissíteni.. elég szerintem 5 perc is ennek. Ha a játékos lelép akkor leállítod. Egyszerû szerintem mivel a wikin leírták szépen.
http://sampforum.hu/index.php?topic=6468.0

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx
Cím: 3dtext rangok
Írta: kamionos - 2014. július 05. - 14:44:11
hm. Gondoltam rá....de ez minden 5 percben hozzáadja a 3dtextet...és akkor a végén hogy frissíti le???
Mert szerintem igy mindene öt percben hozzáadja ugyan azt a 3dtextet...és a végén ha már a rang2-t kéne adnia írná a rang egyet is...
 

LEHET HOGY KEVEREM
Cím: 3dtext rangok
Írta: ZyZu. - 2014. július 05. - 18:35:47
Elõbb utána kéne nézni milyen függvény és funkció is van a 3D szövegekhez. Mivel ha létrehozod mindig idõzítõként akkor normális, hogy több 3D szöveg lesz a fejed fölött.. épp ezért kell ezt használni: http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdatePlayer3DTextLabelText
Cím: 3dtext rangok
Írta: draco_blue - 2014. július 06. - 01:24:31
Idézetet írta: Dead Space date=1404564251\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49236\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hm. Gondoltam rá....de ez minden 5 percben hozzáadja a 3dtextet...és akkor a végén hogy frissíti le???
Mert szerintem igy mindene öt percben hozzáadja ugyan azt a 3dtextet...és a végén ha már a rang2-t kéne adnia írná a rang egyet is...
 

LEHET HOGY KEVEREM

 
hanga ismét alakított :)
 

#include <a_samp>
new Text3D:label[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"Check\", 1000, true, \"i\", playerid);
label[playerid] = Create3DTextLabel(\"rang1\", 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(label[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
return 1;
}
forward Check(playerid);
public Check(playerid)
{
new score[MAX_PLAYERS];
score[playerid] = GetPlayerScore(playerid);
    if(score[playerid] < 50) return Update3DTextLabelText(label[playerid], 0xFFFFFFFF, \"Rang 1\");
    if(score[playerid] < 100 && score[playerid] >= 50) return Update3DTextLabelText(label[playerid], 0xFFFFFFFF, \"Rang 2\");
    //és így tovább.....
    return 1;
}
Cím: 3dtext rangok
Írta: kamionos - 2014. július 06. - 01:36:39
Annyi hogy én sima settimerrel irtam xDDDDD
Köszi