Sziasztok!
Valaki megtudná mondani hogy mit rontottam el ebben?
A pálya közepére rakja ki a szöveget.
MySigns[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(\"Loading...\", -1, 0, 0, 0, 70, -1, -1);
Attach3DTextLabelToPlayer(MySigns[playerid], playerid, 0, 0, 1);
Rosszul használod a CreateDynamic3DTextLabel függvényt. A helyes használata:
native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
A te esetedben:
MySigns[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(\"Loading...\", -1, 0.0, 0.0, 0.0, 70, playerid);
Egy 3D text hez hogy kapcsolodik egy Loading... felirat, szerintem ő olyan 3d textet szeretne ami a képernyőn van, mint pl: műszerfal, vagy webcím stb... de hát ezt tőle kellene meg kérdezni...
UI:
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani hogy mit rontottam el ebben?
A pálya közepére rakja ki a szöveget.
MySigns[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(\"Loading...\", -1, 0, 0, 0, 70, -1, -1);
Attach3DTextLabelToPlayer(MySigns[playerid], playerid, 0, 0, 1);
Milyen 3D textet szeretnél, ami a játékba van vagy ami a képernyődőn jelenik meg?