Legfeljebb paranccsal tudnád megcsinálni.
Ez MINDEN objectet újra spawnolja.
Példa:
forward loadObjects(); //mód tetejére
forward destroyObjects(); //mód tetejére
public OnGameModeInit(){
loadObjects(); //Amikor elindul a mód betölti az objecteket
return 1;
}
public destroyObjects(){ //Ez megsemmisíti az összes objectet
for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS;i++){
DestroyObject(i);
}
return 1;
}
public loadObjects(){ //Ez betölti az objecteket
//Ide rakd az objecteket
return 1;
}
És a parancs:
Sima parancsfeldolgozóval
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/restawnobjects\", cmdtext, true, 20) == 0)
{
destroyObjects();
loadObjects();
return 1;
}
return 0;
}
ZCMD parancsfeldolgozóval
CMD:respawnobjects(playerid, params[]){
destroyObjects();
loadObjects();
return 1;
}
De ha automatikusan akarod csinálhatod Timerrel
Példa:
forward respawnObjects(); //mód tetejére
forward loadObjects(); //mód tetejére
forward destroyObjects(); //mód tetejére
public OnGameModeInit(){
loadObjects();
SetTimer(\"respawnObjects\", 60000, true); //Percenként újra spawnolja az össze objectet
return 1;
}
public destroyObjects(){
for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS;i++){
DestroyObject(i);
}
return 1;
}
public loadObjects(){
//Ide rakd az objecteket
return 1;
}
public respawnObjects(){
destroyObjects();
loadObjects();
return 1;
}
!!FIGYELEM Nem lett tesztelve!!