Hello All!
Na nekem 3 dologban kéne segítség akkor írom is:
Az elsõ:
Az lenne hogy hogy tudom azt megcsinálni hogy aki mentõsnek dolgozik az úgy kapjon pénzt hogy ha beírja ezt a parancsot: /heal (játékos ID) akkor az adott playernek feltöltje 100-ra az életét és ha ezt beírja akkor kapjon 200 Dollárt
Második:
A Második az az lenne hogy valaki letudná nekem írni hogy hogy tudom azt a parancsot megcsinálni hogy /pelker (játékos ID) ezzel a paranccsal egy rendõr eltudná kérni az adott játékostól a papírokat és a /pmutat (játékos ID) paranccsal pedig meg mutatná neki és ha beírná a player hogy /pmutat (játékos ID) és akinek meg mutassa a papírokat például a rendõr elkérte tõle és amikor meg mutassa akkor pedig a rendõrnek ezt írná ki a chatbe: (ide a játékos név akitõl elkérte) Papírjai: Fegyverek: (hogy van-e fegyverje vagy nincs ha van akkor azt írna ki hogy mennyi például 2 vagy 3 és ha nincs akkor meg 0) Körözési Szint: (ide is úgy hogy amennyi körözésse van a játékosnak annyi ír ki ez 1-tõl 6-ig van!) és Jogosítvány: (ha nincs a játékosnak jogosítványa akkor 0 és ha van akkor pedig 1) Pénz: (ide pedig azt írná ki hogy mennyi pénze van a játékosnak.)
Harmadik az lenne hogy:
Csináltam egy út tisztítós munkát ez megy is meg minden semmi gond nincs vele csak az hogy:
Amikor elindítom a játékot úgy hogy fut a út tisztítós munka is (ezt egy filterscriptbe tettem bele) és amikor elindítom a játékot akkor beírom például hogy /help vagy /munkak és nem megy az a parancs nem ír ki semmit hogy SERVER:Unkown Command vagy valami és ha kiveszem a út tisztítós munka szkriptet akkor pedig mûködik és az út tisztítós munka szkriptben pedig NINCS 1 warning és 1 error se! Mi lehet a baj
PLS Segítsetek remélem nem nagyon sokat kértem! :S
Itt az út tisztítós munka szkript:
#define COLOR_DARKORANGE 0xFF7318FF
#define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
#define COLOR_BLUE 0x0000FFAA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_WITHE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON 0xDDDD2357
#define COLOR_AQUA 0x7CFC00AA
#define COLOR_WHITEYELLOW 0xFFE87DAA
#define COLOR_BLUEAQUA 0x7E60FFAA
#define COLOR_GREENYELLOWWHITE 0xCBFF45AA
#define COLOR_DARKBLUE 0x15005EAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_ULTRARED 0xFF0606FF
#define COLOR_WARNING 0xFB0000FF
#define COLOR_VIOLET 0x8F698FFF
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new valami[MAX_PLAYERS]; //ez a változók a valami -t át írhatod de a késõbbiekben is azt használd!
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
AddStaticVehicle(574,2185.7095,1983.1206,10.5455,84.5632,0,51); // sweepercar1
AddStaticVehicle(574,2186.4331,1978.6619,10.5455,89.3097,0,51); // sweepercar2
AddStaticVehicle(574,2185.5300,1974.1528,10.5454,89.6892,0,51); // sweepercar3
AddStaticVehicle(574,2171.5588,1977.2649,10.5454,273.3890,0,51); // sweepercar4
AddStaticVehicle(574,2170.1855,1980.3481,10.5454,277.0291,0,51); // sweepercar5
AddStaticVehicle(574,2171.1721,1985.5913,10.5455,268.8067,0,51); // sweepercar6
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/uttisztito\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, 2177.5874,1991.4838,10.8203);
SetPlayerCheckpoint(playerid,2150.3167,2031.3683,10.6797,5.0); //beállítja a játékosnak a 1 checkpointot
valami[playerid] = 1; //ez betölti a 1 checkpointot
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Tisztíds Las Venturas út hálozatát!\"); //ki írja a játékosnak azt a szöveget amit ide írsz
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Menj bele a checkpointokba hogy kapj fizetést! Minden egyes checkpointért kapsz fizetést!\"); //ez ugyan az mint az elõbbi
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(valami[playerid] == 1) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 1 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2040.2455,1604.9911,10.6719, 5.0); //beállítja a 2 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 2; //betölti a 2 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 2) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 2 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2148.4431,2080.5647,10.6797, 5.0); //beállítja a 3 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 3; //betölti a 3 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 3) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 3 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2126.0996,2124.4226,10.6719, 5.0); //beállítja a 4 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 4; //betölti a 4 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 4) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 4 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2124.7683,2072.1265,10.6719, 5.0); //beállítja a 5 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 5; //betölti a 5 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 5) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 5 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2126.3435,2013.9647,10.6719, 5.0); //beállítja a 6 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 6; //betölti a 6 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 6) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 6 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2118.1250,1973.5194,10.7897, 5.0); //beállítja a 7 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 7; //betölti a 7 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 7) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 7 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2060.3491,1941.4944,11.8419, 5.0); //beállítja a 8 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 8; //betölti a 8 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 8 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2102.5134,1861.4779,10.6896, 5.0); //beállítja a 9 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 9; //betölti a 9 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 9) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 9 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2131.4353,1912.6918,10.6719, 5.0); //beállítja a 10 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 10; //betölti a 10 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 10) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 10 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2131.2073,2003.0763,10.6719, 5.0); //beállítja a 11 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 11; //betölti a 11 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 11) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 11 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2132.9619,2132.4233,10.6719, 5.0); //beállítja a 12 checkpointot a játékosnak
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 12; //betölti a 12 checkpointot
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 12) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 12 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2177.9934,2008.8618,10.8203, 5.0); //beállítja a 1 checkpointot a játékosnak vagyis új-ból kezdi
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 13; //majd elõrõl kezdi a checkpointok le rakását vagyis megint betölti az 1-es checkpointot és mindig ugyan így.
return 1;
}
else if(valami[playerid] == 13) //a valami az a változó neve amit a new -nél írtál! és a 1 -es az a CP számja tehát ha folytatni akarod akkor 1,2,3,4 és így tovább!
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); //kikapcsolja a játékosnak a 12 checkpointot
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2150.3167,2031.3683,10.6797, 5.0); //beállítja a 1 checkpointot a játékosnak vagyis új-ból kezdi
GivePlayerMoney(playerid,300);
valami[playerid] = 1; //majd elõrõl kezdi a checkpointok le rakását vagyis megint betölti az 1-es checkpointot és mindig ugyan így.
return 1;
}
/* Ezt úgy folytathatod, ha az else if(valami[playerid] == 3) -ban a SetPlayerCheckpoint alá beilleszted ezt:
valami[playerid] = 4; és kimásolod a valami 3-at (az else if résztõl a return 1 utáni }-ig. Az else if(valami[playerid] == 3) (az új sor) -ban a 3-at átírod 4-re és, ha tovább akarod folytatni, akkor a valami[playerid] = 3-at (az else if(valami[playerid] == 4 -ben a SetPlayerCheckpoint alatt) átírod a valami[playerid] = 4; -et 5-re. */
return 0;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
PLS Segítsetek! :SSS Elõre is Nagyon Szépen Köszönöm!