new Float: Pos[3];GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 3.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2])){// ide hogy mit csináljon, jelen esetben cuffolja} else {SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a közelében!\");}// többi dolog
new Float: Pos[3];GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 3.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy közel az illetõhõz!\");{//cuccok}
Vagy így: new Float: Pos[3];GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 3.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy közel az illetõhõz!\");{//cuccok}
new Float: Pos[3];GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 3.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy közel az illetõhõz!\");{//cuccok}
CMD:cuff(playerid) {new bool: BUGFIX, Float: f_Pos[ 3 ];for( new i_PlayerID; i_PlayerID < GetMaxPlayers(); i_PlayerID++ ) {GetPlayerPos( i_PlayerID, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2] );if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2]) ) { BUGFIX = true; // Ide a cuccok hogy mit csináljon. break;}}if( !BUGFIX ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nincs a közeledben egy játékos sem.\" );return 1;}
#include foreach#include zcmdCMD:cuff(playerid){new bool:cuff, Float: x, Float: y, Float: z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z);foreach(Player, i){if(cuff == false){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.0, x, y, z)) { cuff = true, // Ide a többi fügvényt írd. }}}cuff = false;else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben senki.\"); return 1;}
Vagy: CMD:cuff(playerid) {new bool: BUGFIX, Float: f_Pos[ 3 ];for( new i_PlayerID; i_PlayerID < GetMaxPlayers(); i_PlayerID++ ) {GetPlayerPos( i_PlayerID, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2] );if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2]) ) { BUGFIX = true; // Ide a cuccok hogy mit csináljon. break;}}if( !BUGFIX ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nincs a közeledben egy játékos sem.\" );return 1;}
CMD:cuff(playerid) {new Float: f_Pos[3];GetPlayerPos(playerid, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2] );for(new forplayer, maxp = GetMaxPlayers(); forplayer < maxp; forplayer++) {if(IsPlayerConnected(forplayer)){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(forplayer, 3.0, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2])) { // Ide a cuccok hogy mit csináljon. return 1; }}}SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben egy játékos sem.\" );return 1;}