-
Üdv mindenkinek!Nem kérek scriptet, csak azt, hogy mi annak a függvénye, hogy pl ha /cuff- parancsot akarom használni, az csak egy bizonyos távolságban engedje a másik playertõl!(Aki ír, az légyszi ne annyit írjon pl, hogy SetPlayerSkin , hanem az egészet, pl SetPlayerSkin(playerid,100);)
Aki segít annak köszönöm!
-
Illeszd be a parancsodba:
new Float: Pos[3];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 3.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2]))
{
// ide hogy mit csináljon, jelen esetben cuffolja
} else {
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a közelében!\");
}
// többi dolog
Nem teszteltem, remélem mûködni fog.
-
Vagy így:
new Float: Pos[3];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 3.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy közel az illetõhõz!\");
{
//cuccok
}
-
Vagy így:
new Float: Pos[3];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 3.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy közel az illetõhõz!\");
{
//cuccok
}
IsPlayerInRangeOfPoint elé kell akkor \'!\' jel.
-
Vagy:
CMD:cuff(playerid) {
new bool: BUGFIX, Float: f_Pos[ 3 ];
for( new i_PlayerID; i_PlayerID < GetMaxPlayers(); i_PlayerID++ ) {
GetPlayerPos( i_PlayerID, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2] );
if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2]) ) {
BUGFIX = true;
// Ide a cuccok hogy mit csináljon.
break;
}
}
if( !BUGFIX ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nincs a közeledben egy játékos sem.\" );
return 1;
}
-
Szerintem mûködik, de még nem zárom, majd haver feljön késõbb és akkor tesztelem rajta!Köszönöm és ment a + mindenkinek aki segített!
-
#include foreach
#include zcmd
CMD:cuff(playerid)
{
new bool:cuff, Float: x, Float: y, Float: z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
foreach(Player, i)
{
if(cuff == false)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.0, x, y, z))
{
cuff = true, // Ide a többi fügvényt írd.
}
}
}
cuff = false;
else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben senki.\");
return 1;
}
-
Vagy:
CMD:cuff(playerid) {
new bool: BUGFIX, Float: f_Pos[ 3 ];
for( new i_PlayerID; i_PlayerID < GetMaxPlayers(); i_PlayerID++ ) {
GetPlayerPos( i_PlayerID, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2] );
if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2]) ) {
BUGFIX = true;
// Ide a cuccok hogy mit csináljon.
break;
}
}
if( !BUGFIX ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nincs a közeledben egy játékos sem.\" );
return 1;
}
Nincs itt bug. :D
return és kész.
CMD:cuff(playerid)
{
new
Float: f_Pos[3];
GetPlayerPos(playerid, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2] );
for(new forplayer, maxp = GetMaxPlayers(); forplayer < maxp; forplayer++)
{
if(IsPlayerConnected(forplayer))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(forplayer, 3.0, f_Pos[0], f_Pos[1], f_Pos[2]))
{
// Ide a cuccok hogy mit csináljon.
return 1;
}
}
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben egy játékos sem.\" );
return 1;
}
-
Váá, ez nem is jutott eszembe. :-[
Na most beégtem . : d
Köszi zsolesszka.
-
Az a gond, hogy egyikkel sem csak a játékoshoz közel tudom használni a parancsot...
-
Aha, és bemásolnád ahogy próbáltad alkalmazni?
És milyen közelrõl akarod alkalmazni?