Inkább csináld azt hogy ellenõrzöd hogy mekkora a pénz különbség két checking között..
Tessék, csintem egy scriptet, nem teszteltem, de mûködnie kell..
#include <a_samp>
//====== Beállítások ======//
#define CHECKING_INTERVAL 10 //Itt állítsd be hány másodpercenként ellenõrízze hogy moneyhackel-e valaki
#define MAX_CASH_DIFF 5000000 //Itt állítsd be hogy a megadott másodperc alatt mennyi pénzt lehet legfeljebb összeszedni
//=========================//
#define func%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
#define BanEx2(%0,%1,%2) do{new _str[64]; format(_str,64,%1,%2); BanEx(%0,_str);}while(FALSE)
new oldCash[MAX_PLAYERS];
new newCash[MAX_PLAYERS];
new FALSE = false;
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"CheckAllCash\",CHECKING_INTERVAL*1000,1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
oldCash[playerid] = 0;
newCash[playerid] = 0;
return 1;
}
func CheckAllCash()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i))continue;
oldCash = newCash;
newCash = GetPlayerMoney(i);
if(newCash-oldCash > MAX_CASH_DIFF)
{
BanEx2(i,\"Pénz hack (%d másodperc alatt $%d)\",CHECKING_INTERVAL,MAX_CASH_DIFF);
}
}
return 1;
}