1. if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 411)2. erre van egy jo kis script mindjárt megkeresem[/quote]1.OnPlayerConnet-nél nem fogadja el...Le is írtam 2.Oké,köszSzerk:Ja semmi,észrevettem hogy nem vehicleid kell hanem playerid.OMG köszi:D
1. OnPlayerCommandText et irtál amugy meg Connect hez minek ez? ott ugysincs jármüve2. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=204485
Nemértem hogy gonndolod, de ha az kell, hogy milyen fegyver van épp a játékos kezében akkorGetPlayerWeapon(playerid); //ez lekéri az éppen a játékos kezében levõ fegyver id-jétés ahogy te leirtad én nugy gondolom hogy te a kocsihoz valahogy hozzá akarrsz csatolni egy olyan objectet ami ugyanolyan mint ami ajátékosnál van, ehhez viszont kell a modelid amit ezzela kis függvénnnyel tudsz megszerezni:[pawn]stock GetWeaponModel(weaponid){ switch(weaponid) { case 1: return 331; case 2..8: return weaponid+331; case 9: return 341; case 10..15: return weaponid+311; case 16..18: return weaponid+326; case 22..29: return weaponid+324; case 30,31: return weaponid+325; case 32: return 372; case 33..45: return weaponid+324; case 46: return 371; } return 0;}[/pawn]tehát konkrétann valami ilyesmi kell ezek után neked szerintem:[pawn]AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,0.3,1.0,1.0,1.0);[/pawn]//az utolsó három 1.0 az a nagyítás 1.0 az alap méret, ha 0.0-t irnál nem látszódna az object.
AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),Object6,jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);
warning 202: number of arguments does not match definition
[pawn]AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);[/pawn]az Object6 az micsoda?
Az elsõ paraméternek kell megadni az objectet, a másodiknak pedig az autó id-jét. http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
AttachObjectToVehicle(Object6,jarmu,GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);