GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kadaradam - 2011. április 28. - 16:38:37

Cím: 2 segítség
Írta: kadaradam - 2011. április 28. - 16:38:37
Sziasztok,kérnék 2 db segítséget.
1.Nem tudok rájönni,hogy OnPlayerCommandText-nél,hogy kell használni a  if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411)-t,mert nem ismeri fel a vehicleid-t,és ha berakom a zárójelbe ismét erroroz.
2.Azt hogy tudom megcsinálni,hogy lekérem  a fegyvereket,ami nálam van,és azokat mondjuk AttachObjectToPlayer-el felrakom az emberre.
A fegyverlekérést GetPlayerWeaponData-val oldjam meg?
Köszönöm.
Cím: 2 segítség
Írta: hegdavid95 - 2011. április 28. - 16:41:29
1. if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 411)
2. erre van egy jo kis script mindjárt megkeresem
Cím: 2 segítség
Írta: kadaradam - 2011. április 28. - 16:43:40
1. if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 411)
2. erre van egy jo kis script mindjárt megkeresem
[/quote]
1.OnPlayerConnet-nél nem fogadja el...Le is írtam :)
2.Oké,kösz
Szerk:Ja semmi,észrevettem hogy nem vehicleid kell hanem playerid.OMG köszi:D
Cím: 2 segítség
Írta: hegdavid95 - 2011. április 28. - 16:47:22
1. OnPlayerCommandText et irtál amugy meg Connect hez minek ez?  ott ugysincs jármüve
2. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=204485
Cím: 2 segítség
Írta: kadaradam - 2011. április 28. - 17:53:30
Idézetet írta: hegdavid95 date=1304002042\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7799\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1. OnPlayerCommandText et irtál amugy meg Connect hez minek ez?  ott ugysincs jármüve
2. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=204485
 
1.bocsi elírtam connect helyett commandot akartam írni.
2.Nem erre gondoltam :),de azért köszi.
 Hanem le szeretném kérni,ami nálam van és azokkal szeretnék csinálni valamit.
Cím: 2 segítség
Írta: hegdavid95 - 2011. április 28. - 20:03:52
1. Kicsit bövebben leirhatnád a problémádat esetleg a parancsot beirhatnád.
2. ezt probáld:
[pawn]stock SavePlayerWeaponsAsVar(playerid)
{
new weapon,ammo,str2[30],str[30];
for (new w = 0; w <= 12; w++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, w, weapon, ammo);
format(str,sizeof(str),\"Weapon%d\",w);
format(str2,sizeof(str2),\"Ammo%d\",w);
SetPVarInt(playerid,str,weapon);
SetPVarInt(playerid,str2,ammo);
}
}
stock LoadPlayerWeaponsFromVar(playerid)
{
new str2[30],str[30];
        ResetPlayerWeapons(playerrid);
for (new w = 0; w <= 12; w++)
{
format(str,sizeof(str),\"Weapon%d\",w);
format(str2,sizeof(str2),\"Ammo%d\",w);
GivePlayerWeapon(playerid,GetPVarInt(playerid,str),GetPVarInt(playerid,str2));
}
}[/pawn]
ezt én arra használom hogy PVarokba mentse a játékos fegyvereit illetve betöltse neki
Cím: 2 segítség
Írta: kadaradam - 2011. április 28. - 21:00:40
1.Köszi,már sikerült.
2.Mindjárt letesztelem és köszönöm.
________________________________________________________________________________________
Most nézem,hogy ez elmenti..... ???
Én csak le szeretném kérni,és azokat szeretném AttachObjectToVehicle-vel felrakni a kocsira.
Cím: 2 segítség
Írta: hegdavid95 - 2011. április 29. - 13:45:11
Nemértem hogy gonndolod, de ha az kell, hogy milyen fegyver van épp a játékos kezében akkor
GetPlayerWeapon(playerid); //ez lekéri az éppen a játékos kezében levõ fegyver id-jét
és ahogy te leirtad én nugy gondolom hogy te a kocsihoz valahogy hozzá akarrsz csatolni egy olyan objectet ami ugyanolyan mint ami  ajátékosnál van, ehhez viszont kell a modelid amit ezzela  kis függvénnnyel tudsz megszerezni:
[pawn]stock GetWeaponModel(weaponid)
{
        switch(weaponid)
        {
               case 1:
                   return 331;
                case 2..8:
                    return weaponid+331;
              case 9:
                    return 341;
                case 10..15:
                        return weaponid+311;
                case 16..18:
                    return weaponid+326;
                case 22..29:
                    return weaponid+324;
                case 30,31:
                    return weaponid+325;
                case 32:
                    return 372;
                case 33..45:
                    return weaponid+324;
                case 46:
                    return 371;
        }
        return 0;
}
[/pawn]
tehát konkrétann valami ilyesmi kell ezek után neked szerintem:
[pawn]AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,0.3,1.0,1.0,1.0);[/pawn]
//az utolsó három 1.0 az a nagyítás 1.0 az alap méret, ha 0.0-t irnál nem látszódna az object.
Cím: 2 segítség
Írta: kadaradam - 2011. április 29. - 14:02:32
Idézetet írta: hegdavid95 date=1304077511\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7799\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nemértem hogy gonndolod, de ha az kell, hogy milyen fegyver van épp a játékos kezében akkor
GetPlayerWeapon(playerid); //ez lekéri az éppen a játékos kezében levõ fegyver id-jét
és ahogy te leirtad én nugy gondolom hogy te a kocsihoz valahogy hozzá akarrsz csatolni egy olyan objectet ami ugyanolyan mint ami  ajátékosnál van, ehhez viszont kell a modelid amit ezzela  kis függvénnnyel tudsz megszerezni:
[pawn]stock GetWeaponModel(weaponid)
{
        switch(weaponid)
        {
               case 1:
                   return 331;
                case 2..8:
                    return weaponid+331;
              case 9:
                    return 341;
                case 10..15:
                        return weaponid+311;
                case 16..18:
                    return weaponid+326;
                case 22..29:
                    return weaponid+324;
                case 30,31:
                    return weaponid+325;
                case 32:
                    return 372;
                case 33..45:
                    return weaponid+324;
                case 46:
                    return 371;
        }
        return 0;
}
[/pawn]
tehát konkrétann valami ilyesmi kell ezek után neked szerintem:
[pawn]AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,0.3,1.0,1.0,1.0);[/pawn]
//az utolsó három 1.0 az a nagyítás 1.0 az alap méret, ha 0.0-t irnál nem látszódna az object.
 
köszi,erre gondoltam,de még nem zárom a témát.Lehet majd még kérdezek valamit.
Cím: 2 segítség
Írta: kadaradam - 2011. április 29. - 14:49:07
Na még1 kérdés :)
Van ez:
 
AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),Object6,jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);

 
És nemtudom miért dob ki rá warningot.
Warning:
warning 202: number of arguments does not match definition

 
Köszi
Cím: 2 segítség
Írta: hegdavid95 - 2011. április 29. - 21:37:13
[pawn]AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);[/pawn]
az Object6 az micsoda?
Cím: 2 segítség
Írta: kadaradam - 2011. április 29. - 22:02:04
Idézetet írta: hegdavid95 date=1304105833\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7799\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);[/pawn]
az Object6 az micsoda?
 
Az amit fel szeretnék rakni a kocsira.
Cím: 2 segítség
Írta: Stray - 2011. április 30. - 09:20:28
Az elsõ paraméternek kell megadni az objectet, a másodiknak pedig az autó id-jét.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
Cím: 2 segítség
Írta: kadaradam - 2011. április 30. - 09:42:23
Idézetet írta: straY\' date=1304148028\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7799\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az elsõ paraméternek kell megadni az objectet, a másodiknak pedig az autó id-jét.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
 
Áhhh ugyan azt írja:
 
   AttachObjectToVehicle(Object6,jarmu,GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);

 
Azért köszi az ötletet.
Cím: 2 segítség
Írta: Stray - 2011. április 30. - 13:42:01
Csak nem érted igaz?
Most az object6-ot vagy a játékos fegyverét akarod hozzá rakni?
Mert te egyszerre akarsz mindent...
[pawn]AttachObjectToVehicle(Object6,jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);[/pawn]
[pawn]AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);[/pawn]
Tessék így külön van.
Cím: 2 segítség
Írta: kadaradam - 2011. április 30. - 16:17:04
Igaz,mert azt hittem,hogy e mellé,még az object ID-jét is hozzá kell adni köszi,mindjárt megnézem.
__________________________________________________________________________________________
Szerk:
Nem jó,nem csinál semmit.