Sziasztok
2 segítség lenne:
1.Írtam egy garázs rendszert,és elsõnek abban kérném segítségeteket,hogy belépéskor(amikor belépek a garázsba) lekérje a pozícióját ,majd kilépéskor(amikor kimegyek a garázsból) visszateleportáljon a lekért poz.-ra.
Végülis ez meg is van,de nem mûködik,mivel kilépéskor 0,0,0 koordinátára teleportál.
Így néz ki:
new Float:xpos, Float:ypos, Float:zpos;
if(!strcmp(cmdtext, \"/bemegyek\", true))//Brian-é
{
GetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
}
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/kimegyek\", true))//Brian-é
{
SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
}
return 1;
}
2.Mivel ez garázs ezért jármûnek is kell bent lenni,de nem teleportálja be,már próbáltam 2 lehetõséget(IsPlayerInVehicle,SetVehiclePos),de akkor sem jó.Ez a hiba szerintem a VitualWorld miatt van,de nem tudom.
ha ez lenne a baj akkor vhogy így kéne:
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2);
new getv = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(getv,-2186.126953125,-210.37698364258,36.515625);
PutPlayerInVehicle(playerid,getv,0);
SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), 2);
De így sem jó.