Szerző Téma: 2 nyelvû szerveren chat chanel  (Megtekintve 566 alkalommal)

2 nyelvû szerveren chat chanel
« Dátum: 2014. február 27. - 20:19:10 »
0 Show voters
Üdv!
Az a történet hogy a készülõdõ szerveremen 2 nyel él.
Magyar,angol.
Ha belépésnél az angolra megyek minden angol beleérve a chatet,ha meg magyarra akkor ugyan az csak magyarba!
Nost ugye lenne 3 chanel.
a Magyar,Angol és a Közös.
Próbálgattam csinálgatni de nem jó!
Ha feljön valaki és angol chaten ir akkor 2x irja le amit ir,és én is látom a magyar chanelen!
Az lenne a lényeg hogy amikor fellépek akkor ugye autómatikusan kiválasztja a chanelt a dialognál a gombok segítségével.
itt a kód:
 
new JatekosCsatornaja[MAX_PLAYERS];

 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Végigmész a játékosokon. Az asd helyére írd a MAX_PLAYERS-t, ha azt definiáltad a saját slotszámodra, vagy írd oda számmal, hogy hány játékos fér fel a szerverre, esetleg írd oda a saját slot szám definiálásod nevét
    {
        if(JatekosCsatornaja == 1) // Megnézed, hogy az 1-es csatornán van - vagyis hogy az adott játékos pl. JatekosCsatornaja változó értéke egyenlõ e 1-el
        {
   switch(PlayerData[playerid][Level])
   {
       case 1:
       {
                new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 2:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderátor {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 3:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{33ccff}@fõmoderátor {%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 4:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 5:
       {
           new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ffa200}@fõadmin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 6:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ff0000}@tulaj {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       default:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
                }
   }
        }
        else if(JatekosCsatornaja == 2)
        {
   switch(PlayerData[playerid][Level])
   {
       case 1:
       {
                new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 2:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderator {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 3:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{33ccff}@s.moderator {%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 4:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 5:
       {
           new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ffa200}@s.admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 6:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ff0000}@owner {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       default:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
                }
   }
}
    }
    return 0;
}

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
2 nyelvû szerveren chat chanel
« Válasz #1 Dátum: 2014. február 27. - 20:27:14 »
0 Show voters
A SendClientMessageToAll függvény mindenkinek elküldi az üzenetet és leszarja, hogy a játékos melyik csatornán van éppen. Csak az adott játékosnak kell elküldeni, aki a csatornán van. Különben szart sem ér a for ciklus, meg a sok elágazás.
 
SendClientMessage(i, COLOR, text);

 
Ezt az elõzõ témában már egyszer leírtam, de úgy látszik, hogy nem fogtad fel..

2 nyelvû szerveren chat chanel
« Válasz #2 Dátum: 2014. február 27. - 20:37:43 »
0 Show voters
okok

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 27. - 20:51:29 )

na az a problem hogyha irok chanel 1 en akkor a másik játékos chanel2 rõl átjön chanel 1 re
és látja amit irok,és ha õ ir chanel 2-n akkor 1 rõl én is átmegyek 2 re....
« Utoljára szerkesztve: 2014. február 27. - 20:51:29 írta Dead Space »

2 nyelvû szerveren chat chanel
« Válasz #3 Dátum: 2014. március 01. - 19:26:18 »
0 Show voters
egy kis titok....  >:D
ha egy scriptet írsz, akk kezd az alapokkal(ha bug van könnyebb)  :@
most /pill mire oda a rang rész a neved elé?  :grrr:
[gmod]A segítségkérésbe nem okoskodni kell, és offolgatni![/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 01. - 19:39:33 írta BoOy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal