GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: davidszasza99 - 2011. Szeptember 18. - 20:05:31

Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: davidszasza99 - 2011. Szeptember 18. - 20:05:31
Sziasztok.
A szerverbe,mappolt a mapperem egy admin szigetet,és mozgó objecteket is raktam be.
1. Baj
A szerverbe mi lehet a baj,mert van amikor restartolom,az objectek láthatatlanok,és csak akkor lehet látni,ha felmentünk rá.
streamer include van a modba,CreateDynamiObject-el csinálom,és Plugint is betöltöm.
De ennek ellenére,csak láthatatlan.
2. Baj
A mozgó objectek nem mennek,és eddig amit készítettem mind ment.
Mutatom is hogy megcsináltam,de ennek ellenére,nem mozog.
[pawn]
//New-e
new l;//Sima lift
//Az alaphelyzete
l = CreateDynamicObject(5837, 224.77900695801, 3150.2939453125, 6.0675020217896, 0, 0, 90);
//És a 2 mozgó object
if(strcmp(cmdtext, \"/asd(Igazit nem mutatom xd)\", true) == 0)
{
      MoveObject(l,224.77900695801, 3150.2939453125, 6.0675020217896, 3.5);
      SendClientMessage(playerid,0xFB0000FF,\"KÉRLEK NE HASZNÁLD EZT A PARANCSOT,MERT MÉG NEM KÉSZÜLT EL!!!\");
      return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/asd(Igazit nem mutatom xd)\", true) == 0)
{
      MoveObject(l,224.37666320801, 3150.4125976563, 286.13531494141, 3.5);
      SendClientMessage(playerid,0xFB0000FF,\"KÉRLEK NE HASZNÁLD EZT A PARANCSOT,MERT MÉG NEM KÉSZÜLT EL!!!\");
      return 1;
}
[/pawn]
Remélem tudok segíteni,nagyon megköszönném.
Addig is Sziasztok
U.I:+ megy :)
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: lusta19 - 2011. Szeptember 18. - 20:14:01
new lift;
lift= CreateObject(5837, 224.77900695801, 3150.2939453125, 6.0675020217896, 0, 0, 90);

 
Én az 1-et liftre írtam de nincs jelentõsége
Ez helyett:
 
//New-e
new l;//Sima lift
//Az alaphelyzete
l = CreateDynamicObject(5837, 224.77900695801, 3150.2939453125, 6.0675020217896, 0, 0, 90);
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: Sheet - 2011. Szeptember 18. - 20:15:48
1., Próbáld meg a módba, OnGameModeInithez a pluginok frissítését SendRconCommand-al.. Jobbat nemtudok
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: davidszasza99 - 2011. Szeptember 18. - 20:19:28
Kösz lu$ta,habár nem lett jó a lift,de sebaj majd valahogy megcsinálom.
Sheet.Én az objecteket gamemodeba rakom be.
OnGameModeInithez.
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: Sheet - 2011. Szeptember 18. - 20:21:40
Idézetet írta: davidszasza99 date=1316369968\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11598\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sheet.Én az objecteket gamemodeba rakom be.
OnGameModeInithez.
 
jogos, egy kicsit félreértettem :D
Esetleg próbáld meg fs-ként berakni, hogy úgy jó-e
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: davidszasza99 - 2011. Szeptember 18. - 20:23:00
Idézetet írta: Sheet date=1316370100\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11598\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sheet.Én az objecteket gamemodeba rakom be.
OnGameModeInithez.
 
jogos, egy kicsit félreértettem :D
Esetleg próbáld meg fs-ként berakni, hogy úgy jó-e
 
[/quote]
Rendben.Kipróbálom :D
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: lusta19 - 2011. Szeptember 18. - 20:27:55
new lift; //mód elejére
lift= CreateObject(5837, 224.77900695801, 3150.2939453125, 6.0675020217896, 0, 0, 90); // public OnGameModeInit() alá
//public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) alá
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift1-fel\", true) == 0) //a parancsokat átírod
    {
   MoveObject(lift,224.77900695801, 3150.2939453125, 6.0675020217896, 3.5);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A  lift elindult fel!\");
            return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/lift1-le\", true) == 0)
    {
   MoveObject(lift,224.37666320801, 3150.4125976563, 286.13531494141, 3.5);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A  lift elindult le!\");
            return 1;
    }
    }

 
Ha a koordinátáid jók akkor mûködni fog
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: DrAkE - 2011. Szeptember 19. - 15:54:47
Egyszerû, a MoveObject funkció csak CreateObjectnél mozog, hogy tudj mozgatni DynamicObjectet ahhoz ezt kell használnod:
MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed);
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. Szeptember 19. - 16:31:01
Én helyeted a F_Objectet használnám sokal jóbb! Nekem másnak lehet nem és joban látszik  :D  ;)
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: DrAkE - 2011. Szeptember 19. - 16:42:29
Vagy elírtad vagy nincs ilyen vagy szar de én nem találok ilyen streamert. Mellesleg azért használja mindenki Incognito streamerjét mert pluginra épül, stabil.
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: Koripszilon - 2011. Szeptember 19. - 16:45:12
Idézetet írta: DrAkE date=1316443349\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11598\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vagy elírtad vagy nincs ilyen vagy sz*r de én nem találok ilyen streamert. Mellesleg azért használja mindenki Incognito streamerjét mert pluginra épül, stabil.
 
Ahogy mondod ;), amúgy az F_Streamer = Fallout\'s Object Streamer  :)
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: .:Secur:. - 2011. Szeptember 19. - 19:30:05
próbáld meg sima createobjecttel!
Cím: 2 Kemény nagy baj(Mozgó object,és sima object)
Írta: davidszasza99 - 2011. Szeptember 20. - 15:37:11
Okés köszönöm mindenkinek jó lett!!
Csáó