Szerző Téma: 2 db "stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)"  (Megtekintve 1069 alkalommal)

Heroic

  • Vendég
2 db "stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)"
« Dátum: 2011. Június 10. - 16:37:32 »
0 Show voters
üdv
Olyan bajom van hogy 2 darab stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw) ilyet szeretnék
pl:stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)
stock TextDrawUpdate1(playerid, textdraw)
hogy tudom megcsinálni hogy a
stock TextDrawUpdate1(playerid, textdraw) is elfogadja?

2 db "stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)"
« Válasz #1 Dátum: 2011. Június 10. - 18:06:06 »
0 Show voters
Érdekes a kérdésed el kell fogadni ahogy leírtad csak ne hagyd el e- két jelet { } ha semmi egyéb kód még nincs írva utána.
 

stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)
{
}
stock TextDrawUpdate1(playerid, textdraw)
{
}

 
Vagy:
 

stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)
return 1;
stock TextDrawUpdate1(playerid, textdraw)
return 1;

 
De lehet én értettem félre a kérdést, minek kell elfogadni mit?  :question:

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
2 db "stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)"
« Válasz #2 Dátum: 2011. Június 10. - 18:12:06 »
0 Show voters
Ezt akarja megoldani. Minek nyitsz még egy témát ?

Heroic

  • Vendég
2 db "stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)"
« Válasz #3 Dátum: 2011. Június 10. - 18:30:46 »
0 Show voters
stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
if(textdraw == TD_Info)
{
new string[1024], sor1[512], sor2[512], ido[128], korhazido, frakcio[256], szervezet;
korhazido = NeedMedicTime[playerid] - MedicTime[playerid];
szervezet = PlayerInfo[playerid][pMember];
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] > 0)
   Format(ido, \" ~r~Borton: ~l~%dmp \", PlayerInfo[playerid][pJailTime]);
else if(korhazido > 0)
   Format(ido, \" ~r~Korhaz: ~l~%dmp \", korhazido);
else
   ido = \" \";
if(szervezet > 0)
   Format(frakcio, \"%s [Rang: %d]\", Szervezetneve[szervezet-1][2], PlayerInfo[playerid][pRank]);
else
   frakcio = \"Nincs\";
new fizuinfo[128];
Format(fizuinfo, \"~r~Fizetes: ~l~%dp\", floatround((MinimumFizuhoz - PlayerInfo[playerid][pPayDay]) / 60, floatround_floor));
Format(sor1, \" ~r~Bank: ~l~%dFt ~r~Frakcio: ~l~%s %s %s\", PlayerInfo[playerid][pAccount], frakcio, fizuinfo, ido);
Format(sor2, \" ~r~Ido: ~l~%s-%s-%s %s:%s   ~r~Weblapunk: ~l~XZY  ~r~TeamSpeak: ~l~NINCS\", Time(\"ev\"), Time(\"honap\"), Time(\"nap\"), Time(\"ora\"), Time(\"perc\"));
Format(string, \"%s~n~%s\", sor1, sor2);
TextDrawSetString(InfoTextDraw[playerid], string);
}
return 1;
}
stock TextDrawUpdate1(playerid, textdraw)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
if(textdraw == TD_Info)
{
new string[1024], part1[512], ido[128], korhazido, kocsiinfo[256], kocsi, Float:kocsihp;
korhazido = NeedMedicTime[playerid] - MedicTime[playerid];
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] > 0)
   Format(ido, \"Börtön: ~l~%dmp \", PlayerInfo[playerid][pJailTime]);
else if(korhazido > 0)
   Format(ido, \"Kórház: ~l~%dmp \", korhazido);
else
   ido = \" \";
new fizuinfo[128];
        kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(kocsi, kocsihp);
new model[24];
GetVehicleName(kocsi, model, sizeof(model));
Format(fizuinfo, \"Fizetés:~l~%dp~n~Összeg: ~l~%dFt~n~Szint: ~l~%d\", PlayerInfo[playerid][pPayDay],PlayerInfo[playerid][pPayCheck],PlayerInfo[playerid][pLevel]);
Format(part1, \"KészPénz: ~l~%dFt~n~Bank:~l~%dFt~n~%s~n~%s\", GetMoney(playerid), PlayerInfo[playerid][pAccount], fizuinfo, ido);
Format(kocsiinfo, \" Típus:~l~%s~n~ Benzin:~l~%d/100~n~ Akku:~l~%d/100~n~ Állapot: %.0f\", model, Gas[kocsi], (Akksi[kocsi] / 10), kocsihp,GetVehicleSpeed(kocsi));
if(!Jarmuben(playerid))
{
   Format(string, \"%s\", part1);
}
else
{
   Format(string, \"%s~n~~n~----Jármû----~n~~n~%s\", part1, kocsiinfo);
}
TextDrawSetString(InfoTextDraw[playerid], string);
}
return 1;
}
stock ShowTextDraw1(playerid, textdraw)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
new Text:id;
if(textdraw == TD_Info)
{
if(!InfoTextDrawCreated[playerid])
{
   InfoTextDrawCreated[playerid] = 1;
   id = TextDrawCreate(498, 112, \"Betöltés...\");
   TextDrawAlignment(id, 1);
   TextDrawFont(id, 1);
   TextDrawSetShadow(id, 1);
   TextDrawColor(id, 0x00000066);
   TextDrawBackgroundColor(id, COLOR_LIGHTBLUE);
   TextDrawSetOutline(id, 1);
   TextDrawUseBox(id, 1);
   TextDrawBoxColor(id, 637);
   TextDrawLetterSize(id, 0.4, 0.9);
   TextDrawTextSize(id, 639, 0);
   InfoTextDraw[playerid] = id;
}
else
   id = InfoTextDraw[playerid];
TextDrawShowForPlayer(playerid, id);
}
return 1;
}
stock ShowTextDraw(playerid, textdraw)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
new Text:id;
if(textdraw == TD_Info)
{
if(!InfoTextDrawCreated[playerid])
{
   InfoTextDrawCreated[playerid] = 1;
   id = TextDrawCreate(498, 112, \"Betöltés...\");
   TextDrawAlignment(id, 1);
   TextDrawFont(id, 1);
   TextDrawSetShadow(id, 1);
   TextDrawColor(id, COLOR_BLACK);
   TextDrawBackgroundColor(id, COLOR_WHITE;
   TextDrawSetOutline(id, 1);
   TextDrawUseBox(id, 1);
   TextDrawBoxColor(id, 0x111133AA);
   TextDrawLetterSize(id, 0.4, 0.9);
   TextDrawTextSize(id, 639, 0);
   InfoTextDraw[playerid] = id;
}
else
   id = InfoTextDraw[playerid];
TextDrawShowForPlayer(playerid, id);
}
return 1;
}

 
de akkor eszt miért nem fogadja el?
mert csak a csikot adja ki a 2. nem adja ki

2 db "stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)"
« Válasz #4 Dátum: 2011. Június 10. - 19:30:59 »
0 Show voters
Mert a stock funkciókat meg is kell hívni valahogy, hívás alatt azt értem hogy valamelyik samp függvény alatt beilleszteni vagy parancsba tenni akárhogyan mindegy,
Tehát vannak az alap public funkciók samp játékban amik mindig meghívásra kerülnek ha egy esemény történik kivétel OnPlayerUpdate mert az rendszeres idõközönként ismétlõdik, kicsit túl gyakran is, de mindegy, az egyikhez beilleszted vagy létrehozhatsz egy külön timert SetTimer és SetTimerEx egy adott funkciónak ami szintén rendszeres idõközönként ismétlõdik.
Tehát röviden keresd meg a módban hol szerepel ez a szöveg még:
 
TextDrawUpdate[/quote]
stock nélkül.
Oda illeszd be a
 
TextDrawUpdate1[/quote]
-et.
Ha timer akkor hozz létre még egyet. Igaz nem ez a legoptimálisabb megoldás de kezdésnek és sikerélménynek jó ha sikerül megoldanod a feladatod.  ;D
EDIT: elírtam mit keress ShowTextDraw helyett TextDrawUpdate részt keress még egyet.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 10. - 20:40:21 írta Zsolesszka »

Heroic

  • Vendég
2 db "stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)"
« Válasz #5 Dátum: 2011. Június 10. - 20:32:45 »
0 Show voters
hm érdekes megoldás
gyors kipróbálom
és a TextDrawUpdateval mit kezdjek?
UI:Valahogy nem vágon hogy kellene leírni
írd már le plz
EDIT:nincs külön forwardolva ha arra gondolsz
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 10. - 20:47:09 írta Heroic »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal