Szerző Téma: NPC kilép a szerverrõl  (Megtekintve 583 alkalommal)

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
NPC kilép a szerverrõl
« Dátum: 2012. december 29. - 11:15:14 »
0 Show voters
Üdv,már mûködik,most az a gond,hogy felcsatlakozok meg nézni,hogy megy-e és ahogy felmegyek-e kilép a szerverrõl....:/ Jelszóval védett a szerver,de ha leveszem a jelszót akkor is kilép,rpg teszt nicns a szerveren,viszont azt meg kérdezi a karaktertõl,hogy Férfi vagy Nõ nemû vagy meg a korodat.
létre hoztma a globális változót a módban.
 
new MyFirstNPCVehicle;

 
aztán beraktam az onpolayerconnecthez is.Innen ki is vettem hát ha úgy jó de nem,aztn vissza raktam.
 

ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );

 
majd beraktam az ongamodeinithez is.
 
   print ( \"my gamemode\" );
ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );
MyFirstNPCVehicle = AddStaticVehicle ( 468, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3 );

 
majd onplayerspawn alá is beépítettem nem tudom,hogy jól-e raktam ide.
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
//=========================//
new S[128];
    EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid);
   
    if(Beloggolt[playerid] == 1)
{
gettime(gOra, gPerc);
SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);
    format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid));
    ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
    if(pInfo[playerid][pBorton] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
{
   if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0)
   {
        if(pInfo[playerid][pKor] < 1)
      {
         SetPlayerPos(playerid, -2383.4011,2436.8066,1001.1);
           SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580);
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Isten hozta a városunkban!\");
          ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNõ\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
           HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
                if(Egyezik(Nev(playerid), \"Roy Cold\"))
          {
              pInfo[playerid][pAdmin] = 3;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv AmF! Admin szintedet megkaptad! :)\");
         }
         ObjectTorol2( playerid );
      }
   }
           else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pMPerc] > 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
   {
      for(new i; i < MAX_HAZ; i ++)
      {
          if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj]))
           {
               SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]);
               SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]);
               Hazban[playerid] = i;
               Betolt(playerid);
               SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\");
               HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
              
               ObjectTorol2( playerid );
         }
      }
   }
   else if(pInfo[playerid][pHaz] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
   {
       new rand = random(sizeof(RandSpawnMG));
      
       Betolt(playerid);
       KillTimer(HourTimer[playerid]);
       HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
       SetPlayerPos(playerid, RandSpawnMG[rand][0],RandSpawnMG[rand][1],RandSpawnMG[rand][2]);
       SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
       SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Mivel nincs házad, ezért valahol Montgomeryben ébredtél!\");
      
       ObjectTorol2( playerid );
   }
}
else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
{
    KillTimer(HourTimer[playerid]);
    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
   gettime(gOra, gPerc);
   SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);
       BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid);
         SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\");
         SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
       SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 193.3704,174.9107,1003.0234);
       
       ObjectTorol2( playerid );
      }
      
      else if(Meghalt[playerid] == 1 && Speec[playerid] == 0)
         {
    KillTimer(HourTimer[playerid]);
    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
             SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
         
             KillTimer(BortonTimer[playerid]);
         
          SetPlayerPos(playerid, -2209.5471,176.6299,101.0859), SetPlayerInterior(playerid, 5);
   SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Most egy tizenöt napos kezelésen fog részt venni! (( 15 Perc ))\");
   pInfo[id][pBorton] = 15 * 60;
   BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid);
}
else if(Speec[playerid] == 1)
{
    KillTimer(HourTimer[playerid]);
    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
    SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]), AdminSzoliban[playerid] = 0;
    new rand = random(sizeof(RandSpawnMG));
    SetPlayerPos(playerid, RandSpawnMG[rand][0],RandSpawnMG[rand][1],RandSpawnMG[rand][2]);
            Speec[playerid] = 0;
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Elõbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\");
format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás elõtt...\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
Kick(playerid);
}
//===========================//
     if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
     {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"Teszt_Bela\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
}
return 1;
}
     return 1;
}

 
Ennyi amit a módba raktam.
Van egy másik pawno amit npc modesba raktam az így néz ki.
 
#define RECORDING \"Tesztelek\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
 
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
     StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
     return 1;
}
 
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
     StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
     return 1;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
     StopRecordingPlayback ( );
     return 1;
}
public OnNPCSpawn ( )
{
     StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
     return 1;
}
 
/*public OnPlayerConnect(playerid)
{
ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );
return 1;
}*/
« Utoljára szerkesztve: 2012. december 29. - 11:44:03 írta BoSS »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal