Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
0-ás id
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: 0-ás id (Megtekintve 772 alkalommal)
gergo107
355
0-ás id
«
Dátum:
2012. május 19. - 23:27:25 »
0
Voters list:
Heló, van egy alvás scriptem ami elindul egy timerrel a mod elindulásával együtt, de az a gáz hogy csak 0-ás id-vel mûküdik tehát úgy van a script, hogy van 1 public alatta a dolgok hogy vegye le az alvás értékét stb... de csak akkor mûküdik hogyha 0-ás id vok ha 3-as vagyok mondjuk akkor meg se moccan a public (Scriptel nincs semmi, átnéztem)
Naplózva
kurta999
2759
Éllő fédisznó
0-ás id
«
Válasz #1 Dátum:
2012. május 19. - 23:59:27 »
0
Voters list:
Esetleg ha bemásolnád ide, többet tudnánk segíteni.
Naplózva
gergo107
355
0-ás id
«
Válasz #2 Dátum:
2012. május 20. - 00:24:31 »
0
Voters list:
[pawn]public Alvastimer(playerid)
{
if(!IsDoaNPC(playerid))
{
if(Alszik[playerid] == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 20 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 100)
{
SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_GREEN);
PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 10 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 19)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 10 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 15)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, FeketesegTD);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 1000);
SetTimerEx (\"Lass\", 2000 ,0,\"i\",playerid);
Msg(playerid,\"Az álmosságtól egy kicsit lecsuktad a szemeid. Sürgõsen menj el aludni!\");
}
PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid], COLOR_YELLOW);
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 1 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 9)
{
SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_RED);
PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 5999);
if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 6 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 2)
Msg(playerid,\"Már nagyon émelyegsz az álmosságtól! Gyorsan menj haza aludni!\");
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 1)
{
Cselekves(playerid,\"összeesett a fáradtságtól\", 1);
Msg(playerid,\"Az álmosságtól Összeestél, és ott aludtál el, ahol vagy!\");
Alszik[playerid] = 1;
}
SetProgressBarValue(AlvasBar[playerid], PlayerInfo[playerid][pAlvas]);
ShowProgressBarForPlayer(playerid, AlvasBar[playerid]);
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else
{
if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 100)
{
AlvasLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"ZzZzZzZzZzZz\",COLOR_GREEN,0,0,0,50,-1,1);
Attach3DTextLabelToPlayer(AlvasLabel[playerid], playerid, 0,0,0);
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Alszol...\", 2000, 3);
PlayerInfo[playerid][pAlvas] += 35;
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else
{
Alszik[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][pAlvas] = 100;
Msg(playerid,\"Kialudtad magad, és felébredtél!\");
Lass(playerid);
Delete3DTextLabel(AlvasLabel[playerid]);
Cselekves(playerid,\"felébredt álmából.\", 0);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
}
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
return 1;
}[/pawn]
Naplózva
TengeriMalac
4442
0-ás id
«
Válasz #3 Dátum:
2012. május 20. - 07:08:47 »
+1
Voters list:
Ez az a bizonyos eset, amikor leírják neked \'
jól
\', hogy hogy kéne kinéznie, és
változós függvényeknél
SetTimerEx(..)
helyett
SetTimer(..)
függvényt használnak, amirõl tudni kell, hogyha
paraméter nélkül
használod egy
paraméteres függvénynél
, akkor minden értéke
0
-t vesz föl..
(mint nálad a
playerid
)
Naplózva
gergo107
355
0-ás id
«
Válasz #4 Dátum:
2012. május 20. - 10:02:59 »
0
Voters list:
Tehát akkor Ex-el indítsam?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 20. - 10:11:30 )
Köszi, megoldódott
, zárok
«
Utoljára szerkesztve: 2012. május 20. - 10:11:30 írta gergo107
»
Naplózva
gergo107
355
0-ás id
«
Válasz #5 Dátum:
2012. május 19. - 23:27:25 »
0
Voters list:
Heló, van egy alvás scriptem ami elindul egy timerrel a mod elindulásával együtt, de az a gáz hogy csak 0-ás id-vel mûküdik tehát úgy van a script, hogy van 1 public alatta a dolgok hogy vegye le az alvás értékét stb... de csak akkor mûküdik hogyha 0-ás id vok ha 3-as vagyok mondjuk akkor meg se moccan a public (Scriptel nincs semmi, átnéztem)
Naplózva
kurta999
2759
Éllő fédisznó
0-ás id
«
Válasz #6 Dátum:
2012. május 19. - 23:59:27 »
0
Voters list:
Esetleg ha bemásolnád ide, többet tudnánk segíteni.
Naplózva
gergo107
355
0-ás id
«
Válasz #7 Dátum:
2012. május 20. - 00:24:31 »
0
Voters list:
[pawn]public Alvastimer(playerid)
{
if(!IsDoaNPC(playerid))
{
if(Alszik[playerid] == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 20 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 100)
{
SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_GREEN);
PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 10 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 19)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 10 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 15)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, FeketesegTD);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 1000);
SetTimerEx (\"Lass\", 2000 ,0,\"i\",playerid);
Msg(playerid,\"Az álmosságtól egy kicsit lecsuktad a szemeid. Sürgõsen menj el aludni!\");
}
PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid], COLOR_YELLOW);
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 1 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 9)
{
SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_RED);
PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 5999);
if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 6 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 2)
Msg(playerid,\"Már nagyon émelyegsz az álmosságtól! Gyorsan menj haza aludni!\");
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 1)
{
Cselekves(playerid,\"összeesett a fáradtságtól\", 1);
Msg(playerid,\"Az álmosságtól Összeestél, és ott aludtál el, ahol vagy!\");
Alszik[playerid] = 1;
}
SetProgressBarValue(AlvasBar[playerid], PlayerInfo[playerid][pAlvas]);
ShowProgressBarForPlayer(playerid, AlvasBar[playerid]);
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else
{
if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 100)
{
AlvasLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"ZzZzZzZzZzZz\",COLOR_GREEN,0,0,0,50,-1,1);
Attach3DTextLabelToPlayer(AlvasLabel[playerid], playerid, 0,0,0);
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Alszol...\", 2000, 3);
PlayerInfo[playerid][pAlvas] += 35;
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
else
{
Alszik[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][pAlvas] = 100;
Msg(playerid,\"Kialudtad magad, és felébredtél!\");
Lass(playerid);
Delete3DTextLabel(AlvasLabel[playerid]);
Cselekves(playerid,\"felébredt álmából.\", 0);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
}
UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
return 1;
}[/pawn]
Naplózva
TengeriMalac
4442
0-ás id
«
Válasz #8 Dátum:
2012. május 20. - 07:08:47 »
0
Voters list:
Ez az a bizonyos eset, amikor leírják neked \'
jól
\', hogy hogy kéne kinéznie, és
változós függvényeknél
SetTimerEx(..)
helyett
SetTimer(..)
függvényt használnak, amirõl tudni kell, hogyha
paraméter nélkül
használod egy
paraméteres függvénynél
, akkor minden értéke
0
-t vesz föl..
(mint nálad a
playerid
)
Naplózva
gergo107
355
0-ás id
«
Válasz #9 Dátum:
2012. május 20. - 10:02:59 »
0
Voters list:
Tehát akkor Ex-el indítsam?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 20. - 10:11:30 )
Köszi, megoldódott
, zárok
«
Utoljára szerkesztve: 2012. május 20. - 10:11:30 írta gergo107
»
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
0-ás id
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal