Szerző Téma: 0-ás id  (Megtekintve 762 alkalommal)

0-ás id
« Dátum: 2012. május 19. - 23:27:25 »
0 Show voters
Heló, van egy alvás scriptem ami elindul egy timerrel a mod elindulásával együtt, de az a gáz hogy csak 0-ás id-vel mûküdik tehát úgy van a script, hogy van 1 public alatta a dolgok hogy vegye le az alvás értékét stb... de csak akkor mûküdik hogyha 0-ás id vok ha 3-as vagyok mondjuk akkor meg se moccan a public (Scriptel nincs semmi, átnéztem)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
0-ás id
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 19. - 23:59:27 »
0 Show voters
Esetleg ha bemásolnád ide, többet tudnánk segíteni.

0-ás id
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 20. - 00:24:31 »
0 Show voters
[pawn]public Alvastimer(playerid)
{
if(!IsDoaNPC(playerid))
{
   if(Alszik[playerid] == 0)
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 20 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 100)
      {
         SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_GREEN);
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 10 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 19)
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 10 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 15)
         {
            TextDrawShowForPlayer(playerid, FeketesegTD);
            SetPlayerDrunkLevel(playerid, 1000);
            SetTimerEx (\"Lass\", 2000 ,0,\"i\",playerid);
            Msg(playerid,\"Az álmosságtól egy kicsit lecsuktad a szemeid. Sürgõsen menj el aludni!\");
         }
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
         SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid], COLOR_YELLOW);
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 1 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 9)
      {
         SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_RED);
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
         SetPlayerDrunkLevel(playerid, 5999);
         if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 6 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 2)
         Msg(playerid,\"Már nagyon émelyegsz az álmosságtól! Gyorsan menj haza aludni!\");
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 1)
      {
         Cselekves(playerid,\"összeesett a fáradtságtól\", 1);
         Msg(playerid,\"Az álmosságtól Összeestél, és ott aludtál el, ahol vagy!\");
         Alszik[playerid] = 1;
      }
      SetProgressBarValue(AlvasBar[playerid], PlayerInfo[playerid][pAlvas]);
      ShowProgressBarForPlayer(playerid, AlvasBar[playerid]);
      UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
   }
   else
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 100)
      {
         AlvasLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"ZzZzZzZzZzZz\",COLOR_GREEN,0,0,0,50,-1,1);
         Attach3DTextLabelToPlayer(AlvasLabel[playerid], playerid, 0,0,0);
         GameTextForPlayer(playerid,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Alszol...\", 2000, 3);
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] += 35;
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else
      {
         Alszik[playerid] = 0;
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] = 100;
         Msg(playerid,\"Kialudtad magad, és felébredtél!\");
         Lass(playerid);
         Delete3DTextLabel(AlvasLabel[playerid]);
         Cselekves(playerid,\"felébredt álmából.\", 0);
         SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
   }
   UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
return 1;
}[/pawn]

0-ás id
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 20. - 07:08:47 »
+1 Show voters
Ez az a bizonyos eset, amikor leírják neked \'jól\', hogy hogy kéne kinéznie, és változós függvényeknél SetTimerEx(..) helyett SetTimer(..) függvényt használnak, amirõl tudni kell, hogyha paraméter nélkül használod egy paraméteres függvénynél, akkor minden értéke 0-t vesz föl.. (mint nálad a playerid)

0-ás id
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 20. - 10:02:59 »
0 Show voters
Tehát akkor Ex-el indítsam?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 20. - 10:11:30 )

Köszi, megoldódott :), zárok
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 20. - 10:11:30 írta gergo107 »

0-ás id
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 19. - 23:27:25 »
0 Show voters
Heló, van egy alvás scriptem ami elindul egy timerrel a mod elindulásával együtt, de az a gáz hogy csak 0-ás id-vel mûküdik tehát úgy van a script, hogy van 1 public alatta a dolgok hogy vegye le az alvás értékét stb... de csak akkor mûküdik hogyha 0-ás id vok ha 3-as vagyok mondjuk akkor meg se moccan a public (Scriptel nincs semmi, átnéztem)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
0-ás id
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 19. - 23:59:27 »
0 Show voters
Esetleg ha bemásolnád ide, többet tudnánk segíteni.

0-ás id
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 20. - 00:24:31 »
0 Show voters
[pawn]public Alvastimer(playerid)
{
if(!IsDoaNPC(playerid))
{
   if(Alszik[playerid] == 0)
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 20 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 100)
      {
         SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_GREEN);
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 10 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 19)
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 10 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 15)
         {
            TextDrawShowForPlayer(playerid, FeketesegTD);
            SetPlayerDrunkLevel(playerid, 1000);
            SetTimerEx (\"Lass\", 2000 ,0,\"i\",playerid);
            Msg(playerid,\"Az álmosságtól egy kicsit lecsuktad a szemeid. Sürgõsen menj el aludni!\");
         }
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
         SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid], COLOR_YELLOW);
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 1 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 9)
      {
         SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_RED);
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
         SetPlayerDrunkLevel(playerid, 5999);
         if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 6 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 2)
         Msg(playerid,\"Már nagyon émelyegsz az álmosságtól! Gyorsan menj haza aludni!\");
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 1)
      {
         Cselekves(playerid,\"összeesett a fáradtságtól\", 1);
         Msg(playerid,\"Az álmosságtól Összeestél, és ott aludtál el, ahol vagy!\");
         Alszik[playerid] = 1;
      }
      SetProgressBarValue(AlvasBar[playerid], PlayerInfo[playerid][pAlvas]);
      ShowProgressBarForPlayer(playerid, AlvasBar[playerid]);
      UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
   }
   else
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 100)
      {
         AlvasLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"ZzZzZzZzZzZz\",COLOR_GREEN,0,0,0,50,-1,1);
         Attach3DTextLabelToPlayer(AlvasLabel[playerid], playerid, 0,0,0);
         GameTextForPlayer(playerid,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Alszol...\", 2000, 3);
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] += 35;
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else
      {
         Alszik[playerid] = 0;
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] = 100;
         Msg(playerid,\"Kialudtad magad, és felébredtél!\");
         Lass(playerid);
         Delete3DTextLabel(AlvasLabel[playerid]);
         Cselekves(playerid,\"felébredt álmából.\", 0);
         SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
   }
   UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
return 1;
}[/pawn]

0-ás id
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 20. - 07:08:47 »
0 Show voters
Ez az a bizonyos eset, amikor leírják neked \'jól\', hogy hogy kéne kinéznie, és változós függvényeknél SetTimerEx(..) helyett SetTimer(..) függvényt használnak, amirõl tudni kell, hogyha paraméter nélkül használod egy paraméteres függvénynél, akkor minden értéke 0-t vesz föl.. (mint nálad a playerid)

0-ás id
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 20. - 10:02:59 »
0 Show voters
Tehát akkor Ex-el indítsam?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 20. - 10:11:30 )

Köszi, megoldódott :), zárok
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 20. - 10:11:30 írta gergo107 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal