#include <a_samp>
#include <dini>
#define tulaj_fajl \"Tulaj.ini\"
public OnFilterScriptInit() {
if(fexists(tulaj_fajl)) printf(\"Tulaj mentõ script betöltve! Tulaj: %s\",dini_Get(tulaj_fajl,\"Tulajdonos\"));
else dini_Create(tulaj_fajl),dini_Set(tulaj_fajl,\"Tulajdonos\",\"krist\"),printf(\"Tulaj mentõ script betöltve. Fájl (\\\"%s\\\") létrehozva. Tulaj: %s\",tulaj_fajl,dini_Get(\"Tulajdonos\"));
return 1;
}
public OnPlayerConnect() {
new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24);
if(TulajE(name)) SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdv! Te tulajdonos vagy!\");
return 1;
}
stock TulajE(name) { if(!strcmp(dini_Get(tulaj_fajl,name)) { return 1; } else { return 0; } }
Gyorsan összedobtam egy scriptet. Létrehoz egy Tulaj.ini nevû fájlt, amibe beleír egy sort: \"Tulajdonos=krist\".
Ezt át lehet írni. Ellenõrzés:
if(!TulajE(JATEKOSNEV)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezt a parancsot csak tulaj használhatja!\");
A \"JATEKOSNEV\" helyére a player nevét kell írni.
Lehetnek benne hibák, nem tudtam tesztelni, és fáradt is vagyok már
Peace