Szerző Téma: OnPlayerText  (Megtekintve 705 alkalommal)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
OnPlayerText
« Dátum: 2013. április 16. - 17:59:20 »
0 Show voters
Üd. Lehet 2x az  OnPlayerText?? Mert errort ír
 
D:\\GTA modok\\Mod\\2ppc2\\ppc\\filterscripts\\id.pwn(16) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerText\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
#include <zcmd>
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new estr[128];
format( estr , 128 , \"{ffae00}[%i]{faf8f2}%s\" , playerid , text );
SendPlayerMessageToAll( playerid , estr );
return 0;
}
public OnPlayerText( playerid, text[  ] ) {
            new iDots, iDDs, iNums;
            for( new l = strlen( text ), p; p < l; ++p ) {
                if( text[ p ] == \'.\' ) ++iDots;
                if( text[ p ] == \':\' ) ++iDDs;
                if( \'0\' <= text[ p ] <= \'9\' ) ++iNums;
            }
            if( iDots == 3 && iDDs == 1 && iNums >= 10 ) {
                SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Ne itt reklámozz!\" );
                return 0;
            }
            return 1;
    }
CMD:text(playerid, params[])
{
new id, txt[128];
if (sscanf(params, \"us[128]\", id, txt)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /text [id] [szöveg]\");
if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ilyen játékos!\");
GameTextForPlayer(id, txt, 1500, 3);
return 1;
}
CMD:fegyvertad65(playerid, params[])
{
new id, fegyoid, tolteny;
if (sscanf(params, \"udd\", id, fegyoid, tolteny)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /fegyvertad id fegyoid [töltény]\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ilyen játékos!\");
else
{
GivePlayerWeapon(id, fegyoid, tolteny);
SendClientMessage(id, 0x00FF00AA, \"Gyilkos adott neked fegyót!\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Adtál néki fegyót!\");
}
return 1;
}
CMD:textall(playerid, params[])
{
new txt[128];
if (sscanf(params, \"s[128]\", txt)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /text [szöveg]\");
GameTextForAll(txt, 3000, 3);
return 1;
}

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
OnPlayerText
« Válasz #1 Dátum: 2013. április 16. - 18:03:29 »
0 Show voters
Igen nem látod? 2x van benne az OnPlayerText függvénye.. vedd ki az egyiket + ragd be a másikhoz.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
OnPlayerText
« Válasz #2 Dátum: 2013. április 16. - 18:04:49 »
0 Show voters
Természetesen nem fordulhat elõ kétszer. Ez olyan, mint amikor beraksz egy FS-et pár STRCMP-s paranccsal, azok reagálnak, de a módban lévõk már nem - ugyanis ott másodjára szerepel az OnPlayerCommandText. Ez a helyzet itt is, nem szerepelhet kétszer. Csak ha külön van ugye a mód, meg az FS, akkor nincs error.
Edit: ha nem írok példát, ZyZu nem elõz be :D

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
OnPlayerText
« Válasz #3 Dátum: 2013. április 16. - 18:10:09 »
0 Show voters
Kösz csak azért kérdem hogy lehet-e 2x mert nem tudtam na de már jó hála Dfoglalo-nak

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal