GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Erik3333 - 2012. március 25. - 17:11:51

Cím: 0.3e Stay within the world boundaries bug
Írta: Erik3333 - 2012. március 25. - 17:11:51
Helló!
Sikerült átraknom a módomat 0.3d-rõl 0.3e-re, de amikor felmegyek, akkor ez a szöveg fogad:
Stay within the world boundaries Nem tudok semmit sem csinálni, mert ott van...
Cím: 0.3e Stay within the world boundaries bug
Írta: kadaradam - 2012. március 25. - 18:00:57
Keress rá a módodban erre
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWorldBounds
és ved ki.
Cím: 0.3e Stay within the world boundaries bug
Írta: Erik3333 - 2012. március 25. - 18:08:17
Kiszedtem az összeset( // ), de ugyan az a hiba...
Cím: 0.3e Stay within the world boundaries bug
Írta: Erik3333 - 2012. március 27. - 19:58:58
Most mi legyen?
Cím: 0.3e Stay within the world boundaries bug
Írta: Dead - 2012. március 27. - 21:13:15
Rossz helyre spawnolsz. Valahogy írd át a spawnhoz kapcsolódó  koordinátálat.
Cím: 0.3e Stay within the world boundaries bug
Írta: Erik3333 - 2012. március 27. - 21:32:40
MySQL-ból olvassa ki a kilépés koordinátáit, és aszerint spawnol.
Cím: 0.3e Stay within the world boundaries bug
Írta: Casamiro - 2012. március 27. - 21:34:28
Szúrd be az OnPlayerSpawn alá:
SetPlayerWorldBounds(playerid, 20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000);
Cím: 0.3e Stay within the world boundaries bug
Írta: Erik3333 - 2012. március 27. - 22:06:20
Így raktam be, de nem jó:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerWorldBounds(playerid, 20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000);
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
/*if(egyezik(PlayerName(playerid), \"NPC_Arveres\"))
{
   //SetPlayerPos(playerid, -1661.306, 1203.361, 21.156);
   //SetPlayerFacingAngle(playerid, 336.907);
   SetPlayerSkin(playerid, 141);
   //SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, \"NPC SPAWNED\");
}
else if(egyezik(PlayerName(playerid), \"NPC_Buszsofor\"))
   PutPlayerInVehicle(playerid, Buszok[0], 0);*/
//SetTimerEx(\"NPCSpawn\", 3000, false, \"d\", playerid);
NPCSpawn(playerid);
return 1;
}
if(Logged(playerid) == 0)
return 1;
else if(PlayerPaintballing[playerid] != 1)
SpawnVedelem[playerid] = 5;
/*if(Skinsel[playerid] == 1)
{
    PlayerInfo[playerid][pModel] = GetPlayerSkin(playerid);
    Skinsel[playerid] = 0;
}*/
    //TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
STDPlayer[playerid] = 0;
//if(LMT(playerid, LMUNKA_SCPD) || LMT(playerid, LMUNK_SFPD) || LMT(playerid, LMUNKA_LSMD) || LMT(playerid, LMUNKA_SFMD) || LMT(playerid, LMUNKA_FBI) || LMT(playerid, LMUNKA_KATONA))
if(PlayerInfo[playerid][pChar] > 0 && OnDuty[playerid] || PlayerInfo[playerid][pChar] > 0 && !LegalisSzervezetTagja(playerid) && !Civil(playerid))
SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pChar]);
else
SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pModel]);
SetPlayerSpawn(playerid);
SetPlayerToTeamColor(playerid);
PlayerFixRadio(playerid);
for(new i = 0; i < sizeof(Turfs); i++)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid, i, TurfInfo[zColor]);
}
/*if(MapIconsShown[playerid] != 1)
{
    MapIconsShown[playerid] = 1;
    for(new i = 0; i < sizeof(BizzInfo); i++)
{
   SetPlayerMapIcon(playerid,i + 1,BizzInfo[bEntranceX],BizzInfo[bEntranceY],BizzInfo[bEntranceZ],36,COLOR_LIGHTRED);
}
}*/
PlayerInfo[playerid][pSpawned] = 1;
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 100);
#if defined JohnCucc
if(!LegalisSzervezetTagja(playerid) && !Civil(playerid) || Admin(playerid, 1337))
TeruletekMutatasa(playerid);
#endif
GangZoneShowForPlayer(playerid, Fegyenctelep, COLOR_GREEN);
GangZoneShowForPlayer(playerid, Fegyenctelep2, COLOR_GREEN);
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 28. - 21:43:58 )

Vagy hova kellene rakni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 28. - 21:44:19 )

Vagy hova kellene rakni?