Szerző Téma: 0.3d ".col" fájl  (Megtekintve 1000 alkalommal)

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
0.3d ".col" fájl
« Dátum: 2012. január 29. - 18:52:47 »
0 Show voters
Sziasztok
Letöltöttem a GamerX es Objecteket 0.3c be még menne de ha 0.3d a kliens akkor amikor csatlakozok, vagy is tölti be akkor ki dob crash - al.
Mert ugye abba is van .col fájl de ha gta3.img be teszem akkor se jó :S
Elõre is köszönöm a segítségeteket!

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
0.3d ".col" fájl
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 31. - 21:02:28 »
0 Show voters
Senki nem tud semmit errõl? :(

0.3d ".col" fájl
« Válasz #2 Dátum: 2012. január 31. - 21:24:03 »
0 Show voters
Elõször is ne duplapostolj.
Másodszor, lehet azért mert még a GamerX fejlesztõi nem adták ki a \"GamerX IMG 0.3d verzióját.\"
 \"Legalábbis szerintem\".

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
0.3d ".col" fájl
« Válasz #3 Dátum: 2012. január 31. - 23:09:41 »
0 Show voters
Nemkell ide semmi 0.3c vagy d verzió, totál ugyanaz mind a kettõ.
0.3d-ben pár objectet töröltek, szóval párhelyen változnak az ID-k. Ennyi.
Matite a GamerX odlalon kb. egy éve írta, hogy csak egyetlen egy .col fájlod lehet, amit hozzáadsz, mivel a maximum .col fájlok összege 255 lehet. (Limit Adjuster-el persze megemelhetõ, de az macerás)
Ha több .col fájlod van, akkor rakd õket egybe. ( Alapból asszem 253 van, + 1 a SAMP -img-ben és neked is marad egy )
Egyébként te honnan veszed, hogy a .col miatt crashel?
Nézd meg, hogy van-e ugyanolyan nevû .col fájl az IMG-ben, mint ami a többi .IMG-ben van.
(Itt az a baj, hogy énmár ezzel több, mint két éve nem foglalkoztam és elfelejtettem. Most vagy a .col fájl nevének nemszabad eggyeznie, vagy a benne lévõ \"model\" nevének, mert egyik helyzetben crashel, csakmár nemtudom hol. De asszem a model nevénél)
Meg még azt nézd meg, hogy van-e a .col-ban olyan model név definálva, ami nem létezik az .img-ben.
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 31. - 23:13:44 írta kurta999 »

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
0.3d ".col" fájl
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 03. - 21:25:13 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1328047781\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16267\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nemkell ide semmi 0.3c vagy d verzió, totál ugyanaz mind a kettõ.
0.3d-ben pár objectet töröltek, szóval párhelyen változnak az ID-k. Ennyi.
Matite a GamerX odlalon kb. egy éve írta, hogy csak egyetlen egy .col fájlod lehet, amit hozzáadsz, mivel a maximum .col fájlok összege 255 lehet. (Limit Adjuster-el persze megemelhetõ, de az macerás)
Ha több .col fájlod van, akkor rakd õket egybe. ( Alapból asszem 253 van, + 1 a SAMP -img-ben és neked is marad egy )
Egyébként te honnan veszed, hogy a .col miatt crashel?
Nézd meg, hogy van-e ugyanolyan nevû .col fájl az IMG-ben, mint ami a többi .IMG-ben van.
(Itt az a baj, hogy énmár ezzel több, mint két éve nem foglalkoztam és elfelejtettem. Most vagy a .col fájl nevének nemszabad eggyeznie, vagy a benne lévõ \"model\" nevének, mert egyik helyzetben crashel, csakmár nemtudom hol. De asszem a model nevénél)
Meg még azt nézd meg, hogy van-e a .col-ban olyan model név definálva, ami nem létezik az .img-ben.
 
Onnan veszem h ha egy col t is berakok mi nem eredeti crashel,
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 04. - 13:02:19 írta ςκyΙιηε »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal